ျမတ္ႏိုးမႈအရံႈး-၁(မြတ်နိုးမှုအရှုံး)

1.6K 201 69
                                    

ေက်ာင္းကန္တင္းတြင္ထိုင္ကာ တင္ရမည့္ presentation အတြက္ ေဂ်ာင္ဆူး ျပင္ဆင္ေခါင္းစားေနရသည္.

ေန႔လည္စာသင္ခ်ိန္မို႔ ကန္တင္းတြင္ လူ႐ွင္းလြန္းေနသည္.
အတြဲတခိ်ဳ႕တေလမွအပ တျခားသူမ်ား မရိွၾကေပ.

ေဂ်ာင္ဆူးသည္လည္း ထံုးစံအတိုင္း ဒိန္ခ်ဥ္တခြက္မွာကာ ေဘးခ်ထားရင္ presentation အတြက္ laptop တလံုးႏွင့္ တိုင္ပတ္ေနေလသည္.

"ဟိတ္...တေယာက္တည္လား..."

စားပြဲေပၚတြင္ တင္ထားသည့္ ေဂ်ာင္ဆူးလက္ကို ဖြဖြဖိကိုင္လာသည့္ ရင္းႏွီးေသာအေငြ႔အသက္ႏွင့္ ေလသံႏုႏုေၾကာင့္ ေ႐ွ႕ရိွလူကို ၾကည့္မိေတာ့ တမိုးေအာက္ ေျဗာင္ဘတ္ခ္ဟြန္း.

အံျသမႈေၾကာင့္ နဂိုဝိုင္းေသာ မ်က္လံုးတို႔အပါအဝင္ ႏႈတ္ခမ္းေတြပါ ပြင့္ကာ ျပဴးက်ယ္လာေတာ့ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ခံုတြင္ ထိုင္ေနသည့္ ကိုယ္ေတာ္က ခပ္တိုးတိုး ထရယ္သည္.

ဟုတ္သည္ေလ.
တကယ္ဆို သူသည္က ပူပူေႏြးေႏြး ဇနီးသည္ေလးႏွင့္ ပ်ားရည္ဆမ္းခရီးထြက္ကာ အၾကင္နာေဝေနရမည့္ လူမဟုတ္ေပဘူးလား.
ဘယ့္ႏွယ္ေၾကာင့္ ေက်ာင္းကန္တင္းလာကာ ေဂ်ာင္ဆူးလက္ကို ပိုင္ဆိုးပိုင္နင္း လာကိုင္ေနရသနည္း.

သူ စိတ္ရိွတိုင္း ျပဳမူေနရေအာင္က
သူႏွင့္ ကိုယ္ၾကားတြင္ တစံုတရာေသာ ပတ္သက္ဆက္ႏြယ္မႈတို႔ မရိွ.
ပက္သက္ဆက္ႏြယ္မႈတို႔ မရိွေတာ့ေပ.
ရိွခဲ့ဖူးေသာ တစံုတရာကိုလည္း ျပည္ဖံုးကားခ်ကာ အတိတ္၌ ျမဳပ္ႏွံထားခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္.
သူႏွင့္ကိုယ္ ၿပီးျပတ္ခဲ့သည္က ႏွစ္ပင္ခ်ီေနေလၿပီ ျဖစ္သည္.
ဒါကို ခုခ်ိန္မွ သူက ဘာအ႐ူးထေလတယ္ မသိ.
ကန္တင္းတြင္ လက္ကိုင္ကာ ကလူကျမဴ လုပ္ေနေသးသည္.

ေဂ်ာင္ဆူး ကိုင္ခံထားရေသာ လက္ကို အသာျပန္ဆြဲေတာ့ လက္ကုိင္ထားသူ သေကာင့္သားက လက္ကို အတင္းဖိကိုင္ကာ ႏႈတ္ခမ္းႏွစ္လႊာကို ေထာ္ရင္း မ်ကိေမွာင္ကို ခ်စိစဖြယ္ကုတ္ရင္း ျငင္းဆန္ျပသည္.
ထိုမ်ွသာမက လက္ကို သူ႔လက္ႏွစ္ဖက္ႏွင့္ပင္ကိုင္ကာ ပါးျပင္ႏုႏုတြင္ ကပ္ကာ အသားယူေနေလသည္.

WTF....
လက္ရိွျဖစ္ေနေသာ ေျဗာင္ဘတ္ခ္ဟြန္း ကိုၾကည့္ကာ စိတ္ထဲမွ ေဂ်ာင္ဆူး က်ိန္ဆဲမိသည္.
ဒီေကာင္ ဘာေၾကာင္ေနသနည္း ဟု ေတြးကာ လက္ကို အတင္းဆြဲေလေတာ့ eye liner ကူေသာ မ်က္ဝန္းတို႔ႏွင့္ သူ၏ အစြမ္းအစတို႔ကို ထုတ္သံုးသည္.

ျမတ္ႏိုးမႈအရံႈးWhere stories live. Discover now