/13/

58 5 0
                                    

Хванах ръката му и я поставих на лявата си гърда. Той се усмихна през целувката и започна да движи ръцете си по гърдите ми. Това негово действие ме накара да полудявам още повече, затова се изправих докато не се отделях от целувката и седнах върху него. Започнах да се движа и той свали едната си ръка на ханша ми а другата все още беше на гърдите. Беше с джинси и не усещах почти нищо, затова спрях целувката и свалих тениската му. След като я свалих продължих целувката и слезнах на врата му. От врата на гърдите му а от там на прекрасният му стегнат корем. След като стигнах там леко облизах по дължината на плочките му и започнах да разкопчавам дънките. Когато ги разкопчах леко дръпнах надолу за да се виждат боксерките му и видях колко беше надървен. Погледнах го в очите и се усмихнах. Хванах го за члена от бельото и облизах леко по дължината. При това мое действие той издаде лек стон при което се усмихнах.

Гледна точка на Джимин:

Тя смъкна боксерките ми надолу, облиза пръстите и дланта си след което хвана члена ми и започна да го движи бавно нагоре надолу. Аз изпънах глава назад и затворих очи, а малко след това усетих как тя пъхна главичката ми в устата си при което издадох силен стон. Погледнах към нея, хванах я за главата и от време на време падаше кичур от косата ѝ на лицето при което аз хванах косата ѝ в опашка. Тя започна да поема целия в устната си кухина с по-бързи и по-бързи движения ме накара да свърша в силен стон в устата ѝ.

-Много си вкусен, Парк Джимин. Искам те целия!

Тогава аз я целунах и я поставих в легнало положение. Тогава тя ме прекъсна:

-Джимин, девствена съм.

-Сериозно ли?

-Да.

-Къде си била досега, Т/И?
Започнах да я събличам и първо свалих панталона ѝ. След което я целувах от петата нагоре и достигнах до бедрата ѝ. Тя полудяваше при това действие и реших да спра с игричките. Стигнах до онова място и разкрачих краката ѝ при което тя изстена а аз започнах да целувам жадно.

Гледна точка на Т/И:

Той ме целуваше и облизваше всяка част от мястото с което се беше заел. Караше ме да полудявам, не след дълго остави голяма целувка и се качи нагоре. Започна да си смуче зърното на лявата ми гърда а след това зърното на дясната, достигна врата ми и накрая устните ми. След като ме целуна спря целувката и ме попита:

-Готова ли си?

-Да!

Той вкара бавно члена си в мен при което аз изстенах. Толкова много болеше. Изчака малко докато не се премахне болката и ме попита:

-Добре ли си?

-По-добре не съм била.
Погледнах го в очите и се усмихнах. Той също се усмихна.

-Да продължавам ли?

-Да.
Тогава той ми го вкара целия и аз изпищях от болка. Той излезе от мен и каза:

-Всичко е наред, повече няма да боли! Обещавам!

Той ме целуна, разтърка главичката в входа ми докато не се навлажни и пак навлезе в мен бавно. Този път не болеше чак толкова много, повече се усещаше удоволствието. Тогава той ме целуна и започна за задвижва малко по-бързо. Не след дълго той свърши на одеалото. Целуна ме по челото и легна до мен.

-Т/И, от тук на сетне аз те белязах с кръвен завет. Само моя си, и никой няма да те докосва повече!

Hold Me TightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin