1. The Desperation Emanation
Leonard: Ce ai fi dacă ai fi fost atașat de un alt obiect de un plan înclinat, înfășurat elicoidal în jurul unei axe?
Sheldon: Amețit.
Leonard: Și începe.
2. The Toast Derivation
Sheldon: Se va întoarce.
Leonard: (Prin ușă) Bineînțeles că mă voi întoarce, locuiesc aici!
3. The Locomotive Manipulation
Penny: Aw, bijuterie. O Dumnezeule, bilete la Lakers!
Leonard: Devine din ce în ce mai bine. În loc de mine poți lua pe cineva căruia îi chiar îi va plăcea.
Penny: Ești cel mai bun iubit existent.
Leonard: Serios, te rog nu ma face să merg.
4. The Hot Troll Devitation
Sheldon: Cateodată mișcările tale sunt atât de vitale încât uit că nu ești un băiat real.
5. The Hamburger Postulation
Leonard: Dacă Penny nu ar fi știut că Leslie deja m-a refuzat atunci asta ar fi însemnat în mod clar că ea, Penny, a crezut că ar trebui să o invit să ieșim pe ea, Leslie, la o întâlnire, indicând că ea, Penny, nu are niciun interes ca eu să o invit să ieșim pe ea, Penny, la o întâlnire dar pentru că ea a știut că am invitat-o pe Leslie sa ieșim la o întâlnire și că ea, Leslie, m-a refuzat ca apoi ea, Penny, să poată să-mi ofere consolare. "Asta e groaznic, ați fi putut forma un cuplu drăguț" dar în același timp gândindu-se "Bun, Leonard rămâne valibil."
Sheldon: Ești un om norocos, Leonard.
Leonard: Cum așa?
Sheldon: Vorbești cu unul din cei trei bărbați din emisfera de vest capabili să urmărească acel șir de gândire.
Leonard: Ei bine, ce crezi?
Sheldon: Am spus că aș putea să-l urmăresc, nu am spus că îmi pasă.
CITEȘTI
Replici din The Big Bang Theory
DiversosReplicile mele preferate din serialul The Big Bang Theory.