#Amy

61 5 0
                                    

1. The Prom Equivalency

Sheldon: Chiar am crezut că arăți drăguț.

Amy: Ai făcut-o?

Sheldon: Da. Așa tare, încât am început să mă panichez.

Amy: Ei bine, poți să te relaxezi. Doar pentru că crezi că arăt drăguț nu înseamnă că trebuie să petrecem seara împreună.

Sheldon: Sperai că am putea pentru că e balul?

Amy: Întotdeauna sper. Dar în seara asta am vrut doar să mă simt bine cu tine. Poate să dansez cu cineva care are brațe.

2. The Focus Attenuation

Amy: Dar destul despre Penny, hai să vorbim despre noi. Arătăm bine.

Bernadette: Chiar așa.

Amy: Mai bine decât bine. Vreau să spun uită-te la tine, corpul tău e trăsnet.

Bernadette: Amy!

Amy: Nu mă Amy pe mine. Mereu vorbim despre cum este Penny. Haide, ca de la savant la savant, cât de mari sunt acele acceleratoare de hadron?

3. The Prom Equivalency

Sheldon: Mulțumesc pentru înțelegere.

Amy: Bineînțeles că înțeleg. Sheldon, de fapt exista altceva ce voiam să îți spun, dar înaintesă o spun, eu doar... Vreau să știi că nu trebui să o spui înapoi. Știu că nu ești pregătit și nu vreau să o spui doar pentru că convenția socială dictează să-

Sheldon: Și eu te iubesc.

Amy: Ai spus-o.

4. The Status Quo Combustion

Amy: A fost foarte furios că ai sugerat să se mute.

Leonard: Oh.

Amy: De asemenea am menționat că eu și el am putea locui împreună, dar era prea supărat pe tine să realizeze ce idee bună e.

5. The Shiny Trinket Maneuver

Penny: Arăți minunat!

Amy: Bineînțeles că arăt, sunt o prințesă și asta e tiara mea!

Nu știu despre voi, dar eu sunt de părere conversațiile dintre Amy si Sheldon, așa ciudate cum sunt, sunt cele mai dulci. Adică mie mi se par mult mai draguțe genul ăsta de conversații decât cele siropoase de dai în diabet. Mi se pare ca Amy si Sheldon formează cel mai tare cuplu din TBBT, chiar mai tare decat Penny si Leonard sau Howard și Bernadette. Asta e adevărul. Sau cel puțin asta e parerea mea. Practic, Amy e versiunea lui feminină, așa că nu sunt doar mai mult decât perfecți împreuna. Sunt făcuți unul pentru celălalt. Și în plus, așa le demonstrează în sfârșit Sheldon lui Leonard, Howard, Raj si Penny că nu e chiar din tinichea sau un cyborg, așa cum spun ei, ci are și el o inimă și e mult mai dulce decât s-ar aștepta oricine să fie. Sinceră să fiu, pe mine chiar m-a uimit latura asta a lui Sheldon. Dar chiar și îndrăgostit tot dragul nostru Sheldon rămâne, cel cu replicile lui criminale.

Si uite cum am început eu sa comentez despre dragoste. Nu mă credeam in stare, dar a fost o chestie spontana.

Replici din The Big Bang TheoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum