Çalıların arasinda birşey var sanki!
O sesde neyin nesi acaba?Seslerin iyice yaklaştığını farkedince elimdeki çalı çubuğunu havaya kaldırdım, birden vuracaktimki basını çıkarip: heyy dur ne yapiyorsun. Dedi ve elleriyle ellerimi tuttu, hemen çubuğu yere atar azmaz var gücümle koşmaya başladım, pesimden geliyordu:
Dur dur kaçma sana birşey yapmayacağım, dur bağırma...Diye beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Bir anda üstüne duru verdi, o anda göz--göze gelmiştik. Ne olduğuna anlam veremedik. Onu geri itip bütün gücümle yine eve doğru koşmaya başladım.
Eve geldiğimde odamda iyice dinlendikten sonra dayim bana seslendi:
Selin kızım bak hele misafirler gelmişde onlara çay getiri ver...diyince
Hemen çatları misafirlere ikram etmek için dışarıya çıktım... ve kafamı kaldırdığımda ne göreyim O! yani serkan az önce üstüne düşen adam. Meğer oda düğün e gelmiş dayimlarin uzaktan akrabasıymış, Biranda oda beni görünce cik şaşırmıştı. Ben çayları verdikten sonra mutfağa çatı tazelemeye gidince tuvalet bahanesiyle içeri girmis. Farketmedim meğer duvarın boşluğundan bana baktığını ( aptal ne diye bakiyorsa) çok kızmıştım zaten... Neyse birden bende farkettim bana baktığını ona doğru döndüğümde uzun bir sekilde bakistik, içeri yengemin gelmesiyle kendimize geldik...
Ertesi gün komşumuzun oğlunun sünnet düğünün e herkes gelmişti. Bizde canselle süslenip- bezenip düğün e gitmek için acele ediyorduk. Çok heyecanliydik çünkü yapılacak olan küçük bir konrese Resul dindar gelecekti...Konser çok kalabalıktı, kurulan masalarda meyveler ve içecekler bulunuyordu.
Birden serkani görür gibi oldum.
Nedense onu arar oldum bir hayli, kaybolunca gözden kalktığı masaya bakar oldum surekli, neyin nesiydi bilmiyordum bir merak sarmıştı beni onu merak ediyordum gelmeyincede üfleniyor- pufleniyordum. Yerimden kalktım kafamı kaldırdım saga-sola bakınıyordum ki birden sırtımdan küütttt diye biri çarptım. Arkamı döndüğümde neye uğradığımı şaşırdım, aradan aylar geçmesine rağmen ilk defa onu orada görünce dilimi yutar gibi oldum. "Ewt gördüğüm kişi Emir 'di"...