1 Ay Sonra
Hadiseden:
Bu geçen 1 ay içinde Sinanı affetmiştik. O kadar çok yalvardı yakardı ki affetmek zorunda kaldık diyebilirim. Ama ben tabiki Özcanla, Serkanla, Barışla, Acunla veya diğerlerinle olduğum kadar yakın değilim. Her zaman mesafemi korurum. Yani sonuçta eski sevgiliden arkadaş olanlar genelde çok az, kardeş gibi yakın olanlar yok denecek kadar az. Ya tamam Serkan da eski sevgilimdi ama ben ona karşı içimde birşeyler beslemedim. O sadece en yakın dostum, yol arkadaşım, sırdaşımdı. Off bilmiyorum çok karışığım şuan. Sinanı affetmek doğru muydu, ona bir şans vermek doğru muydu onu bile bilmiyorum ama... Muratla da fazla yakın değiller. Benden bir iki tık daha fazla yakınlar ama yine öyle okul çağındaki kadar değil. (Birşey söylemek istiyorum; Hikaye de olacak olaylar için zamanı baya atlatmam gerekiyor. Mesela daha sonra 1 yıl fln atlatabilirim)
Biz şuan ne mi yapıyoruz? O sesteyiz. Evet o ses başladı. Bugün ilk çekimler diye herkes gelmişti. Sinan ve Burcu da geldi. Magazine gerekli açıklamayı önceden yaptık ki sonra hep beraber görüntülenirsek çeşitli çeşitli haber yapmasınlar.
Kuliste hazırlanırken kapım çaldı. Gelen Murattı. Aynanın karşısında üstümü düzeltiyordum.
Hadise: Aşkım oldu mu böyle ya? Değiştirsem mi yoksa?
Murat: Bitanem sen her halinle güzelsin. Çok güzelsin çok yakışmış değiştirme
Arkamdan sarılıp boynumu öptüğünde bende kafamı arkaya yasladım yani Muratın omzuna. Ama yine herzamanki gibi bu muhteşem ve huzur dolu anımızı dışarıdan gelen ses bozmuştu.
X: Çekimler başlıyor!
Murat: Yine başa döndük galiba
Gülüp kapıya doğru yöneldim. Beraber ilerlerken,
Hadise: Emir nerede?
Murat: Derya da
Hadise: Tamam.
(O ses jürileri yine aynı olsun Seda, Beyaz fln skxkdmdj)
Seda ve Beyazla selamlaştık. Her sene olduğu gibi Acun bizi tek tek anons etti. Bizde tek tek içeri girdik. Ve ilk yarışmacı geldi. (Hadi düm tek teki söylesin skckskkx) Benim şarkım olan Düm tek teki söyledi. Ses tonunu beğendiğim için döndüm. Ve Murat yine herzamanki gibi son anda bir dönüş yaptı.
Hadise: Yaaa!
Murat: Hoşgeldin.
X: Hoşbulduk
Murat: Evet tanıyalım.
X: İsmim Melis. 28 yaşındayım, Hollandalıyım ordan geliyorum. Ama anne tarafı Türk olduğu için ve sık sık Türkiyeye geldiğimiz için Türkçem var.
Hollanda deyince seyirciden bi alkış koptu.
Hadise: Kaç yıldır uğraşıyosun müzikle? Sahne fln alıyo musun?
Melis: Sahne alıyorum. Çocukluğumdan beri müziğe ilg duyuyorum...
Birazcık sohbetten sonra sıra gelmişti Muratla olan savaşımıza.
Hadise: Beni seç!
Murat: Beni seç beni...
Hadise: Bak benim şarkımla geldin, Muratı seçersen rezil olurum sana da bozulurum
Murat: Bozulmaz bozulmaz.
Hadise: Bak şarkının bestecisi de orda o da hollandalı. Beni seçersen seni şarkının bestecisiyle tanıştırırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Bulunuşu
FanfictionBu hikayemizde ilişki durumu karışık 😉 Ama çözeceğiz. Nasıl mı..? Hadi okuyun ozaman ❤ Umarım beğenirsiniz