Převlékla jsem se. Vzala jsem si na sebe nějaké Vánoční šaty, když uz jsou ty Vánoce❤️. Vyšla jsem z pokoje a šla si vyčistit zuby. *hygiena hotovo* Po hygieně jsem šla zase do svého pokoje, vzala mobil a všimla jsem si že mám novou zprávu. Je to od mé nejlepší kámošky Andy.
Andy: "Ahoj, hele nemáš dneska čas? Že bychom mohli jít nakupovat😁"
Zapla jsem klávesnici a odepsala jsem ji, že se zeptám mamky a potom ji napíšu. Položila jsem mobil a utíkala za mamkou. "Mami mami mami mami.." "ano?" "Mohla bych jít dneska s Andy nakupovat?" "Jsou Vánoce, takže mají všude zavřeno..." "ajo...tak aspoň ven?" "Dobrá💕" "Díky moc, tak já ji jdu napsat" Vyběhla jsem schody a namířila jsem si to do pokoje. Cestou do pokoje jsem se srazila s Péťou. "Oh promiň...neviděla jsem tě" řekla jsem omluvným tónem. Vstala jsem a podala mu ruku, aby mohl vstát. Když se chytil a měl vstát, stáhl mě sebou dolů, takže jsme se vyváleli znova na zemi. Začali jsme se smát. "Tohle se ti povedlo" zasmála jsem se. "Díkec" zasmál se nazpět. Nemohli jsme se přestat smat a ani nevím proč, nebylo to tak vtipný 😂. Vstala jsem ze země a Péťa sám od sebe. Namířila jsem si to zase do svého pokoje a on do svého. Vzala jsem mobil a napsala Andy.
Lilly: "kamo, ale oni jsou přece dneska Vánoce, takže nemůžeme do obchodu bcs jsou zavřené. Ale můžu ven❤️"
Andy: "já jsem blba 😂 ale ok, tak u zastávky? V 15:00?"
Lilly: "ok, pa🥰"
Andy: "pa"
Po zprávách s Andy jsem nevěděla co mám dělat. Sebrala jsem se a šla za Péťou. Přece jenom o sobe pořád nevíme tolik informací.Zaťukala jsem na dveře a ozvalo se "počkejte chvilku!" Čekala jsem asi 3 minuty a pak se objevil Péťa. "Co potřebuješ?" Trosku se usmál. "Um...jenom se strašně nudim, tak mě napadlo jestli by jsi mi nemohl o sobe říct víc a já tobě potom taky🤷🏼♀️" pokrčila jsem rameny. "Okok, ale teď natáčím video, je to spíš takové info a večer budu natáčet horrorovku. Chceš se přidat?" "Ok, miluju horrorovky" rozloučili jsme se mezi dveřmi a já odešla zpátky do pokoje. Byla jsem unuděná k smrti, tak jsem si lehla na postel a zakoukala do stropu a přemýšlela o různých věcech.
Po par hodinách.
Za chvíli je 15:00, měla bych se připravit. Vzala jsem si takový ty typický věci (mobil, klíče, vodu, sváča a peněženku) a šla si obout boty. Viděl mě Péťa. "Kam jdeš?" Zeptal se "jdu ven s moji nejkou, proč?" "Nemůžu se zeptat?" Zasmál se. "No to je jedno, budu muset, ahoj" "ahoj" vyletěla jsem ze dveří a Péťa je za mnou zavřel.U zastávky.
U zastávky vidím stát více než jednoho člověka. Na 100% tam byla Andy, ale to druhý spíš vypadalo jako kluk. Když jsem přišla tak mě Andy pozdravila obejmutím. "Ahuuuj, sluší ti to" usmála se "ahuj, tobě taky a dekuju" usmála jsem se taky. "Kdo je to?" Zeptala jsem se "joooo tak tohle je můj nový kluk haha" chytli se za ruce a já udělala takový ten 'awww' výraz. Její první kluk haha. "Sluší vám to spolu" usmála jsem se na ně. "Děkujeme" řekli oba dva naráz a potom se trosku zasmáli. "Oukej a on jde s námi?" "Jak chceš?" Zeptala se mě. "Je mi to jedno, ale předem vím, že budu odstrčená...ta třetí" "oh...nebudeš!" Vyšli jsme ven.Po venku.
Po venku jsme šli domů a rozloučili se. Andy a její kluk šli spolu a já sama. Když jsem došla domů, zula jsem si boty a šla nahoru do pokoje. Když jsem zavřela dveře, vzpomněla jsem si, že bude Péťa natáčet horrorovku. Šla jsem za nim do pokoje, zaklepala jsem a vešla dovnitř s jeho svolením. "Nazdarek, jsem tu na to video. Vzpomnela jsem si teď a přišla jsem dom." "Okeh, tak jdeme?" "Okej, sice nebudu moc vědět co říkat, ale snad se rozpovídám" zasmála jsem se. "Je ti jasný že budeš hrát ty!" Zasmál se. "Jj mě to nevadí. Haha však jsem říkala ze miluju horrorovky" usmála jsem se a šli jsme točit.Po videu.
"Okej, tak já to teď sestřihám a ty můžeš jít spát." Řekl mi. "Okej, tak dobrou" usmála jsem se "jo a dekuju ze jsem mohla být ve tvém videu" odešla jsem. Když jsem přišla do pokoje, spadla jsem na postel a začala jsem usínat, ale někdo za mnou přiběhl a že prej máme dárky pod stromečkem. "Coze Cozeto???! Jo oni jsou dneska Vánoce!!!" Ten člověk byl Petr. Zvedla jsem se a běžela dolů k mamce a tátovi, Péťa šel se mnou. Sedli jsme si ke stolu a jedli večeři. Po večeři jsme se všichni vrhli na dárky(😂). Já jsem dostala nový mobil a kryt k němu a nové sluchátka. Péťa dostal nějakou výbavu k pc, mamka dostala nějaký make-up (ale moc se nemaluje) a tata dostal nářadí do garáže. Podekovala jsem rodičům a obejmula. "Díky díky díky díky díky mooooc. Mám vás mega moc rada❤️❤️❤️❤️❤️" rozdělala jsem krabičku a šla montovat a zapínat mobil (lol😂), sluchátka jsem nechala na potom. Péťa jim taky poděkoval a šel k pc. Pak se vrátil a že má prý pro mě taky dárek. Já měla taky tak jsem pro nej běžela do pokoje. Doběhla jsem dolů, vyměnili dárky a začali rozbalovat. Rodičům jsme dali později. Péťa ode mě dostal nějakou novou mikinu v barvě, kterou má nejvíc rad a já od nej dostala jeho merch. Poděkovali jsme si a já si šla dát zase něco k jídlu. (Takový nenažranec xdd) Po jídle jsem šla už opravdu spát.Ahoj🤗 doufám ze se ti to libi a omlouvám se že druhý díl vyšel dyl. Za chvíli dělám prijimacky, tak se učím a dělám zkušební p. na netu. 😬❤️❤️ třetí díl snad vyjde ještě před prijimackami💕😬😏