Sabah kalktığımda hala bedenim dün ki öpücükten sonra alarm veriyordu. O nasıl oluyor,anlamış değilim.
Dün ki klasikleri yapıp üstümü giyinip,bir şeyler atıştırdım ve okula gittim.
Serenay'a her şeyi anlattıktan sonra ''Bu çocuk aşık!'' diye söylenmişti.Ne beklerdim ki?Klasik Serenay.
Dersde dinlemediğim konuyu anlamaya çalışırken sınıfın kapısı açıldı ve o girdi. Bana uzun uzun baktıktan sonra Serenay'a bir bakış attı.
Kalk.
Serenay bana baktı,onaylarcasına kafamı salladığımda kalktı,o oturdu.Birbirimize bakıyorduk,kızların onu süzmesinden şimdiden nefret etmeye başlamıştım.
Ders bittiğinde Serenay'la kantine inecekken bileğimden tuttu.
''Bensiz bir yere gidemezsin.''
''Bıraksana ya,gelecek!'' dedi Serenay.
Gözleri Serenay'a döndü. ''Hayır.''
Serenay'ı ikna etme çabalarımdan sonra Serenay gitti. O beni hala inceliyordu.
Yanımıza bir kız geldi. Ona ;
''Selam,tanışalım mı?'' deyince bende kayışlar koptu.
''Hayır!'' dedim öfkeyle.
''Sana sormadım zaten.'' dedi kız.
''Iı,o benim sevgilim.''
Kız biraz şaşkınca baktıktan sonra bir şey diyemeden gitti. Ona baktığımda bana baktı.Dudağını yukarı doğru kaldırdı ve gülümsedi.
*
Tenefüslerde Serenay'la dışarı çıkmama izin vermişti.Ama pencereden bizi izliyordu.Ama bir sorun vardı.Erkekler benden kaçıyordu. Genelde yavşarlardı. Ama kaçıyorlardı.Bu da onun planıydı.Hissediyordum. Serenay'la sınıfa çıkıp hemen onun yanına oturdum.
''Erkeklere sen bir şey dedin değil mi?'' diye tısladım.
''Neden bu kadar şaşırdın ki?Sana sen benimsin demiştim.''
''Olsun.Hem sevdiğim çocuğa da demişsin!'' dedim onu sinir ederek.Sinirlendi.
''Bana bak!'' dedi çenemden tutup.Tüm sınıf bizi falan izlemiyordu.
''Benden başkasını sevemezsin!'' diye bağırdı. Tüm sınıf bize dönünce sırayı ittirip sınıftan çıktı. Bende hemen çıktım ve onun peşine düştüm. Arkamızda şaşkın bakışlar bıraktığımızı biliyordum.
O okuldan çıkıp sinirle yürümeye başladı. Bende kolundan tuttum.Hala çok sinirliydi.Tahminimden bile çok.Bir an kendimi kaybedip, bilinçsizce ona sımsıkı sarıldım. Sarılmanın iyi geldiğini biliyordum ama niye bu kadar hızlı bir şekilde yapmıştım,onu bilmiyordum.
O da hemen kollarını belime dolayıp,kokumu içine çekti.
''Benden başka kimseyi sevemezsin.'' dedi anayasadan bir şey okumuş gibi. Ona nasıl oluyor bilmiyorum ama daha sıkı sarıldım,ve o da bana.
Şuan huzurluydum.