hakak Swag

29 4 2
                                    

08 April 2019

Wah akhirnya hari yang kau tunggu dah tiba !

Kau bakal berusia official 18 tahun .

WOOOOOEHHHH

Kau punya gembira kecoh selama sebulan sebelum tarikh keramat kau pada 08 April .

Sempena hari jadi kau meh aku cerita sikit kenangan yang terkumpul dalam otak aku ni .

Wei !
Akhirnya aku akan ceritakan strategik aku nak berkawan dengan kau .

Semasa dibangku sekolah aku tak kenal kau . Tetapi kerana Shikin aku dapat berkenalan gitu-gitu je .

Masa tingkatan 2 aku ada stalker kau dengan Ashikin dan Tihah .

Meriahnya dari jauh gelak sakan .

Kekadang Shikin pun gelarkan aku hantu sebab muncul tiba-tiba .

Naik tingkatan 3 macam tu juga aku stalker kau masa itu aku dah nak mula rapat sebab kelas kau sebelah kelas aku . Jade dan Imperial bersebelahan .

Dulu aku pergi Imperial sebab adanya Lee Zhoung Hua yang suka lukis anime .

Sayang gila aku dengan tangan
Si Sepet kaca mata
itu .

Aku pun tahu kau juga minat melukis jadi bila kaki pelukis berkumpul memang kebabom .

Semua benda pasal anime kita bincang termasuk lah perkara kegemaran kau Kpop .

Aku time tu tak tahu sangat pasal Kpop ni . Tapi lainlah kau yang dah stan sejak sekolah rendah .

Tingkatan 3 aku , anime , game dan manga berpisah tiada sebab aku dah mula ada impian untuk jadi kartunis sebab kakak angkat aku yang merupakan idola dari segi melukis .

Selepas peperiksaan PT3 generasi ketiga . Kelas aliran dah ditetapkan .

Dengan keputusan aku yang agak teruk tak sangka aku masuk kelas yang tergolong Top 5 pandai .

Mungkin muka aku bila cikgu pandang ada harapan yang masih cerah lagi .

Hari pertama Tingkatan 4 bermula .
Kau duduk dengan kumpulan kau .
Aku duduk dengan pelajar-pelajar lelaki iaitu kawan aku sejak sekolah rendah .

Qil si galah dan Dil si fluffy

Waktu ini kumpulan aku dan kau mula berkenalan dan menjadi semakin rapat pada tahun 2018 iaitu tingkatan 5 tahun akhir kita semua bersama dan bergelar sebagai pelajar sekolah menengah tinggi .

Aku cuba belajar tentang kpop sebab selalu sangat kau spam banyak gila kat status Whatsapp .

Kekadang tension aku tengok zaman tu sebab banyak gila tapi sekarang dah kurang sedikit .

Dah insaf ke ?

HAAHHAHAHAHAH JOKE sorry ...

Tahun 2018
Kita dah mula nak jadi Best Friends sejak kau hantar virus kpop melalui status kau .

Kau jadi cikgu aku dari segi menari dan bab seni .

Tetapi aku suka bersaing dengan kau nak tengok siapa lebih hebat .
Sebab otak kita lebih kurang sama

HAHAHAHAHHAHAHA

Kau ajar aku menari ,
Aku ajar kau menyayi ...

Tetapi kita tak berkesempatan buat sebab kita jadi bff pada pertengahan tahun dan semua orang dah mula sibuk sebab nak dekat SPM .

Selamat Hari Jadi !Where stories live. Discover now