15#

854 68 21
                                    

רציתי להגיד שחברה שלי התחילה סיפור חדש ואני מאוד ישמח אם תלכו לקרא אותו 3> guccixxboy היא ממש משקיעה ורושמת סיפור מדהים🥺 אוהבת אותך גוצי:)

סאן

עצמתי את העיינים שלי .

פחדתי בטירוף באותו הרגע , חשבתי באמת שזהו, זה הסוף.

הרגשתי דחיפה ממש חזקה דוחפת אותי לפתע.

אאוץ— פתחתי את עייני וראיתי את יונגי מחזיק אותי.

״אתה... מטומטם!!״ הוא צעק עליי ועזב אותי במדרכה ומיד העיינים שלי התחילו לזלוג.

״אתה לא נורמאלי! אתה יודע מה עשית לי הרגע??״

אני רק שתקתי. אני לא מבין באיזה סיטואציה אני עומד כרגע. הייתי אסיר תודה אבל לא הבנתי איך כל זה קרה.

ג׳אנגקוק וטאהיונג רצו לכיווננו.

״יונגי?? א-אתה הצלת את סאן א-אתה בסדר?״

ראיתי את יונגי כועס .

״א-אני מצטע-ער.. יונגי.. לא התכוונתי להבהיל א-אתכם כ-ככה..״

״אני לא רוצה לשמוע ציוץ ממך. אתה רוצה לבוא איתנו או שאתה רוצה להסתכן בחוץ? תבחר עכשיו.״ יונגי אמר לי בלי הרבה דיבורים.

״א-אני ..״ התסכלתי על טאהיונג. זה היה נראה כאילו אנחנו עומדים ליהיות חברים טובים.

ואז הסתכלתי על ג׳אנגקוק , הוא יכול לעזור לי להגן על עצמי וליהיות יותר בטוח בעצמי..

והסתכלתי על יונגי, הוא יגרום לי ליהיות עצמאי ולבחור את הדרך הנכונה עבורי.

״אני רוצה ללכת איתכם..״ עניתי להם בחיוב.

״אני מצטער שנאלצתם ל-להסתכן בשבילי.. אבל.. אתם ר-רוצים עדיין שאני יסתובב איתכם? אני רק יעשה לכם ב-בעיות...״
שאלתי בעצב.

״אנחנו נסתדר. הסתדרנו כל החיים לבד, ואתה תוכל גם.״ ענה יונגי כשהוא עדיין כועס.

״ת-תודה״

גימין

אני והוסוק ראינו ביחד סרט קומדיה, זה היה נורא מצחיק איתו, החיוך שלו שווה זהב .

לאחר כמה דקות אחרי שהסרט הסתיים, שמענו דפיקות בדלת.

״רגע״ אמרתי .

״אה סוףסוף הנסיכה אמיצה״ אמר הוסוק בצחוק.

״חעחע מצחיק מאוד״ אמרתי ופתחתי את הדלת.

first love || VKOOK ✓Where stories live. Discover now