Ott állt velem szemben életem szerelme, és a legnagyobb félelmem egy boríték kinyitása volt. Ekkor hirtelen Brandon mögém lépett és átölelt.
-Bontsuk ki együtt- mondta és közben megpuszilt. Ekkor megfogta a kezem és kibontottuk. Mind a ketten végigfutottunk a hosszú szövegen. FELVETTEK!
-Úr isten felvettek!- kiabáltam boldogan, de belül fájt is, mert tudtam hogy mi lesz az ára... El kell hagynom a szülővárosomat.
-Tudtam, hogy sikerülni fog!- örült velem Brandon, de láttam hogy ő sem teljes szívéből. Miközben beszélt, megfogta a derekamat és újra felemelt. Aztán szorosan magához ölelt. Olyan jól esett az ahogy érztem a teste illatát. Igaz kicsit úgy éreztem magam mint egy plüssmackó. Miután letett odahúztam magamhoz és megcsókoltam. A szívem majd kiugrott a helyéről, teljesen bepirosodtam, ahogy az lenni szokott. 'Akármennyi időm van, mindet ki fogom használni.'Döntöttem el magamban.
-Ma nincs kedved átjönni? Kérdeztem miután a szívem is kezdett helyre állni.
-Mindig van kedvem veled lenni.- mondta miközben mosolygott rám. Én megint belepirosodtam. Brandon annyira tökéletes volt. Egyszerűen el sem mertem gondolni, hogy pont én leszek az akinek viszonozza az érzelmet. Az osztályból nem egy ember volt vagy van aki szerelmes belé. Az egész teljesen olyan, mint egy gyönyörű szép álom. Amiből sosem akar az ember felébredni. A gyönyörű aranybarna szeme, barna haja és a félhold mosolya amit annyira szeretek benne, minden olyan tökéletes.
-Szerintem most már induljunk el, mielőtt elkésünk szokásunk szerint.
-mondta és átfogta a derekamat. Végig mentünk az utcán, teljes néma csendben. Nem értettem, hogy miért, de jó érzés volt csak úgy sétálni vele. Ránéztem az arcára, és láttam hogy teljesen belemerül a gondolataiba.
-És végül, hogy tervezed?- törte meg a csendet Brandon.
-Mit?- kérdeztem vissza értetlenül, mert teljesen ki volt kapcsolva az agyam.
-Hát a közeljövőt? Elmész? Vagy maradsz? -kérdezte. Láttam az arcán, hogy az a minden pénzt megérő boldogsága eltünt. Most csak egy szomorú (még mindig szívdöglesztő) fiú sétált mellettem.
BẠN ĐANG ĐỌC
Életem a sport
Ngẫu nhiênEz a történet 16 éves Amyről szól aki imád sportolni. Nagyon sikeres sportoló, de a magánélete valamiért rossz. Ő sem tudja, de van 3 barátnője akik mindig kitartanak mellette és felvidítják őt. Titokban szerelmes és reménykedik hogy kiszemeltje vis...