48

1.3K 80 52
                                    

Ki szólna közbe az esküvődön?

Kos : Kakashi

Rák : Madara

Bika : Temari

Bak : Tenten

Mérleg : Suigetsu

Oroszlán : Tsunade

Nyilas : Jiraiya

Ikrek : Kabuto

Szűz : Ino

Halak : Orochimaru

Vízöntő : Akamaru

Skorpió : Gai

És mit mond?

Kakashi: ~ Nem látta valaki a Nyali-fali könyv sorozat limitált kiadású könyvjelzőmet?

Madara: ~ Nemfogok egy Senju mellett üln. Új széket kérek az első sorban távol minden Senjutól!

Temari: ~ Shikamaru mutassál már egy kis lelkesedést a barátaink esküvőjén! És vegyél végre már feleségül!

Tenten: ~ Van valakinél fésű és hajgumi? Szétjött a kontyom.

Suigetsu: ~ Ha a fogaim olyanok, mint egy cápának, és ha a fejemre csatolok egy mű cápa uszonyt és bele ugrom a strandon a vízbe majd az emberek felé úszom miközben a Cápa mesék cápa indulóját fujom, akkor meg ijednek tőlem?

Tsunade: ~ Ha az ifjú házasok nem kérik a szakéjukat én szívesen megiszom.

Jiraiya: ~ Miért nem bikiniben vannak a koszorús lányok?

Kabuto: ~ Miért egy sisakról neveztek el? Más nevet nem tudtak volna adni nekem?

Ino: ~ Sakura, te tepsi homlok! Én Sai-kunnal hamarabb fogok össze házasodni, mint te Sasukeval. Bebebeblele..!

Orochimaru: ~ SASUKE GYEREE VISSZA HOZZÁMM..

Akamaru: ~ Vau-,vau vak-vak vaú-vaú.. ( Remélem, hogy kapok majd egy csontot.)

Gai: ~ A fiatalság ereje legyen veletek. És holnap reggel 5-kor edzés és be melegitésnek 500 kör futás.


Helloo mindenki !

gomen , hogy eddig nem igen aktívizáltam magam az írás terén , de gondolom már kezditek ezt meg szokni...

Szóval kérlek ne kövezzetek meg .Pls .

❤️Naruto❤️ Horoszkóp /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora