Kétségek

644 46 14
                                    

Némát beírta kódot majd előre engedett és lementünk az alagsorba. Egy szót se szóltunk.

- Rosszat sejtek! - jegyezte meg a démon a lifttel lemenet - Kezdhetsz félni fenyőke! - vigyorgott. Igyekeztem nem reagálni, de nehéz volt. Végül megérkeztünk a laborba ahol megállt csuklóját háta mögött fogva.

- Dipper..

- I.. igen?

- Mostanság elég furcsán viselkedsz! - fordult felém. - Van valami, amit el akarsz mondani?

- N.. nem.. Miért lenne?

- Csak kérdezem! - vont vállat - De tudod.. - tette kezét vállamra - Nekem elmondhatod!

- P.. persze Ford bácsi!

- De bármi van, mond!

- R.. rendben!

- Oké.. Ha tényleg nincs semmi, amit el akarsz mondani akkor, menjél csak!

- O.. oké! - mondtam majd elmentem a liftbe és megnyomtam a gombot. Szívesen segítettem volna neki valami kísérletben vagy valami, de nem kérdeztem inkább mivel tudtam milyen ideges lennék hisz hazudnom kell neki.. Lehet nem ez a legjobb megoldás de.. Félek.. Mi van, ha megharagszik rám és.. Jhaj.. Nem tudom, mit tenne.. Valószínűleg semmi komolyat hisz családtag de.. Ha figyelek arra, hogy kordában tartsam, akkor nem lehet baj.. Igaz?.. Megoldom.. Valahogy..

- Oh fenyőke..

- Pofa be! - förmedtem rá mivel végre kettesbe voltunk meg persze ideges voltam.

- Na, mi az?

- Az, hogy tökre teszed az életem te idióta démon!

- Uh.. Jaj de fájt!

- Csak fogd be!! - sipítottam fülemet fogva. Olyan rossz volt a tudat, hogy nem szabadulhatok meg tőle és megkeserítheti az életem..

- Jobbá is tehetem azt ha..

- Nem kötünk alkut! - vágtam rá.

- Csak egyszer kell elérnem, hogy szükséged, legyen rám! - suttogta fülembe mire kirázott a hideg és fülemre téve a kezem, félve meg undorodva arrébb húzódtam, ő meg erre elégedetten kuncogott. Innentől nem szóltam hozzá és nem is reagáltam. Nem volt nehéz hisz az idétlen vigyorán kívül nem csinált szerencsére semmit. Felmentem a szobámba majd lehuppantam az ágyra annak ellenére, hogy még nem zuhanyoztam.. amit nem tudom, hogy fogok. Gondoltam vörös fejjel... Valamit muszáj lesz kitalálnom...

(hm.. ez egy kicsit béna lett.. később lehet át írom ha szerintetek is így van... a kövi rész sztem sokára lesz, sőt biztos szóval addig is hoiiiiiii)

Az én szörnyemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz