A Kratt tesók a táskájukba pakolják a holmijaikat.
Chris: De jó lesz megint sátrat verni a természetben!
Martin: *izgatottan* Igen! Itt, Kanadában! Fenyőfák között!
*Chris az alvó Jimmy-re figyel*
Chris: Mi legyen Jimmy-vel?
*Martin is őrá figyel*
Martin: Mivel a lányok nincsenek itt, ezért ő is jöhetne velünk kempingezni. Nem hagyhatja ki ezt az alkalmat!
*odamennek hozzá*
Martin: Hé, Jimmy! Gyere velünk sátrazni az erdőben!
*Jimmy felébred*
Jimmy: Még mit nem!
Martin: Miért nem?
Jimmy: Mert nekem is megvan a saját életem. Itt nagyobb biztonságban vagyok. Szeretek henyélni.
Chris: *mosolyogva* A sátorban is tudsz henyélni.
Martin: *szintén mosolyogva* Rendelhetsz pizzát és a drón kiszállítja neked!
Jimmy: De sok veszélyes állat van odakint! Farkasok, grizzly medvék! Félek tőlük!
Martin: És egyedül nem félsz itt?
Jimmy: *felül* Ezt meg hogy érted?
Chris: Itt leszel egyedül, mert a lányok nincsenek itt.
Martin: Velünk nagyobb biztonságban vagy.
Jimmy: Hány napra akartok menni?
Chris: Csak három.
*Jimmy kiszáll a függőágyból*
Jimmy: Azt a három napot kibírom. Összepakolok! *elfut*
-------------------------------------------------------------------------------
Jimmy: Ti sokkal több cuccot visztek, mint én!
Martin: És az baj?
Jimmy: Hát... ilyenkor olyan érzésem van, hogy egy kicsit kilógok, csak, mert kevesebb cuccot cipelek. Ez nem fair.
*a tesók egymásra néznek. Martin leveszi a hátáról a táskáját és a földre teszi*
Martin: Ha akarod, átpakolhatsz pár közös holmit a táskádba.
*Jimmy belenyúl Martin táskájába és átpakolja a kiválasztott holmikat a táskájába*
Jimmy: Akkor átteszem a zseblámpát, a chipset, a csokit, a termoszt és a... *kivesz egy kis flakont, benne átlátszó folyadékkal* Ez a kézfertőtlenítő? Nincs ráírva semmi.
*Martin zavarában kiveszi a kezéből a kis flakont és a háta mögé dugja*
Martin: Az, csak lejárt a szavatossága, hehehe!
Chris: *menti a helyzetet* Jellemző a bátyámra. Volt, hogy egy Snickers csokit hónapokig a táskájában felejtette és mire megtalálta, már ehetetlen volt.
Jimmy: Tényleg? Akkor jobb, ha nálam lesz a kaja.
*felveszi a táskáját és elsétál a tesók előtt*
Chris: *szúrós szemmel néz Martinra* Jobb, ha magadnál tartod a síkosítót!
-------------------------------------------------------------------------------
A tópartnál leparkolnak a terepjáróval.
Martin: Itt fogunk sátrazni!
Chris: *a tóra mutat* És fürödhetünk a tóban!
YOU ARE READING
Vadkempingezés
HumorA Kratt tesók Jimmy-vel kempingeznek Kanadában. ChrisKratt55 kért meg, hogy írjak valami teljes sztorit. Megpróbáltam.