Jag ÄLSKAR dig (dirty)

1.2K 20 1
                                    

Ogges POV:

Jag vaknade av att Omar vred på sig. Han var så söt när han sov. Jag var så kär i den killen Asså!! Nu vända han på sig. Hans bruna vackra ögon tittade på mig. Jag kunde inte låta bli att le.

-vad flinar du åt?? Undrade Omar med värdens underbaraste morgon röst

-dig svarade jag

-tycker du att jag är ful?? Undrade han med sammanbitna käkar

Nu blev jag trött på honom. Att han alltid skulle börja tjata om det igen

-SLUTA TJATA OM DET DÄR NU!! Sa jag högt. Om du nödvändigtvis måste Veta så ÄLSKAR jag dig.

-jasså det gör du?? Svarade han

Jag orkade inte snacka mer. Jag la mig över honom och kysste hans hals. Han gav ifrån sig ett ljud som antagligen skulle vara ett stön. (Haha va dumt det lät) jag fortsatte ner mot magen och sög på hans bröstvårta. Nu var han lite mer högljudd och jag undrade om Oscar och Felix hörde oss. Jag fortsatte så en stund tills det stod rätt upp i hans kallingar. Jag tog tag där nere och smekte (smekte. Gud va det låter dumt) honom en stund. Nu stönade Omar högt! Då fick jag ett sms. Det var från Oscar:

"Säg till din pojkvän att hålla käften. Jag försöker sova"

-Oscar hälsar att du ska hålla käft sa jag till Omar.

-den lilla jäveln sa Omar argt. Eller det skulle låta argt men han misslyckades.

Omar sprang ut i köket och fyllde en kanna med kallt vatten och is. Sedan sprang han upp till Felix rum och hällde kannan över Oscar!!

- ICE BUCKET CHALLANGE!!!! Skrek Omar.

Jag skrattade så att jag fick ont i magen. Det gjorde inte Oscar.

- DIN JÄKLA IDIOT!!! Skrek han argt.

- skyll dig själv att du sa till mig att hålla käft sa Omar och ryckte på axlarna.

- JAG SKA DÖDA DIG!!! Skrek Oscar och jagade Omar i hela huset. Omar skrek som en liten 4 åring.

Jag satte mig bredvid Felix på sängen och strök honom över ryggen. Han mumlande:

-Oscar

- nej det är jag. Ogge

- Ogge jag är trött mumlade han

- somna om igen svarade jag.

Jag tyckte så synd om honom. Han gjorde allt bra för alla andra men fick ta allt skit själv. Jag la mig bredvid honom och kramade honom. Han blev genast lugnare och snart sov han igen. När jag precis var påväg att somna kom Oscar in i rummet.

- varför håller du om mig pojkvän?? Sa han

- för att du inte är här och hjälper honom när han behöver hjälp svarade jag argt.

- vadådå??

- han vaknade ju sa jag kallt.

Jag och Oscar hade kanske inte världens bästa relation. Men det hade han och Omar. Han verkade nästan lite kär ibland. Men så fort jag sa det till honom sa han nått i stil med: nej men det är ju dig jag gillar.

Oscars POV:

Jag drog upp Ogge ur sängen och sa kallt:

- du ska fan ta och skita i vad Felix gör. Ta hand om Omar istället.

- va du va kaxig då!! Svarade han argt

-håll käften sa jag minst lika argt

-vad händer här då?? Undrade Omar som just kom in. Han hoppade upp på ogges rygg och kysste honom bakom örat.

-inget svarade Ogge och puttade av Omar och rusade ner för trappan.

-vad sa du till honom?? Undrade Omar häpet

- att han skulle lämna Felix ifred fräste jag.

- men Oscar det va väl onödigt sa Omar och sprang efter Ogge.

Jag måste bättra mitt humör tänkte jag. Jag hade inte ens känt killarna i 1 månad och jag hade redan sårat en.

-Oscar jag mår illa. Felix satt upp i sängen

Han såg verkligen inte ut att må bra. Kunde man bli sjuk av att vara vaken 2 dygn i sträck??

- Felix lyssna nu på mig sa jag allvarligt.

Han nickade och la huvudet på sned.

- jag förstår om du vara tycker att jag förstör för er. Jag kom emellan eran vänskap och efter att jag kom in verkar det ha blivit mer trubbel. Jag vill verkligen inte att det ska va så.

-Oscar sa han svagt. Jag är dö kär i dig. Jag tycker inte att du förstör nånting. Du lyser upp min dag och när jag ser dig är det som att jag fylls med energi. Du är det bästa som har hänt mig. Fatta det nån gång.

Vi möttes i ännu en kyss innan jag gick för att fixa mat. Jag stekte pannkakor. Ogge kom ut och satte sig vid bordet.

- kan vi börja om??

- vadå?? Undrade jag

- det började inte bra mellan oss

- förlåt. Jag ska säga sanningen till dig: du är snygg rolig söt charmig och underbar. Jag är GRYMT avis på dig.

- skojar du?? Det är så jag tycker om dig ju

-va??!!

- ja du är freaking perfect jue.

Jag ställde fram pannkakorna och ropade på Omar och Felix. Omar kom med en väldigt sliten Felix efter sig. När vi satt oss vid bordet sa Omar:.....

___________________________

Ja. Vad sa Omar?? Det får ni se i nästa kapitel. Men som ni har märkt så är detta en lika mycket ogmar Fanfic som foscar fanfic. Men komentera gärna vad ni tycker❤️❤️

Halfway to hell {Foscar&Ogmar}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant