Okolo 9 hodiny ranní jsem šel do kůlny pro dřevo.. Najednou vidím vycházet z lesa Aidena, který se kolimácí od krve k mým dveřím.. Zahodil jsem dřevo a rozběhnul jsem se k němu.. Jen co jsem se ho dotknul, přenesla se na mě nejaká podivná červená aura.. Vletěla přímo do mé hrudi.. Ještě než vletěla do mého těla, tak mě odhodila ke zdi.. V tu chvíli Aiden upadl do bezvědomí.. Vstal jsem rychleji než kdy dřív a přiběhl jsem k Aidenovi.. Aiden byl úplně mimo sebe.. Běžel jsem k telefonu abych zavolal záchranku, která ho odvezla do Generální nemocnice v Kasukabe..
Uběhlo 6 dní od incidentu.. Najednou zazvoní pošťačka, která měla pro mě obálku.. Byla to obálka z nemocnice ,,Prosíme vás aby jste se urychleně dostavil do nemocnice v Kasakube.'' Zbalil jsem si tedy důležité věci a jel jsem do nemocnice.. V nemocnici jsem se zeptal na Aidena a hned mě za ním dovedli do jeho pokoje..
Alex: ,,Aidene.. J-jsi v pohodě?''
Aiden: ,,Jo.. Jen nevím co se stalo a co tu dělám.''
Alex: ,,Já nevím.. Viděl jsem tě vycházet z lesa celého od krve..''
Aiden: ,,Aha?''
Alex: ,, Neviděl jsi předtím třeba něco?''
Aiden: ,, Jen se mi zatmělo před očima a viděl jsem jen cestu.. Nic víc..''
Poté přišla sestřička, která mě vyprovodila z pokoje.. Netušil jsem co se děje a raději jsem jel domů a snažil se to neřešit..
YOU ARE READING
Co jsem? Kdo jsem?
FantasyMojí gramatiku a interpunkci prosím omluvte.. Nejsem všeználek.. Doufám že se vám bude můj první watt líbit.. Děkuji za přečtení..