Doktor iğneyi yapınca dikkat etmeleri gereken bir kaç şey söyledi.İsleri bitince de ayaklanmaya başladılar.Çıkışa doğru yol alınca ben de onları takip etmek için arkamı döndüm.Aman tam dönüyordum ki aniden birine çarptığımı fark ettim.
Dur bir saniye senin burda ne işin var?
-Senin burada ne isin var da ne demek?
-Ne! sen benim iç sesimi nasil okursun.
-İç ses mi farkında değilsin herhalde sesli bir şekilde konustun.
-Neyse neyse konumuz o degil.Bi kere söyler misiniz bayım siz neden benim dibine kadar yapıştınız.
-Ben mi yapıştım.Sen etrafına bakmiyorsun herhalde.
-Ne! Sen ne kadar .... Diye cevap veriyordum ki Selen hanımın seslenmesiyle sustum.
-Efendim Selen hanım.
-Ne hanımı canım Selen diyebilirsin hem bundan sonra biz dostuz.Bu arada seninle özel bir şey konuşmam lâzım.
-Tabi. Dedikten sonra başka bir köşeye geçtik.Ve Selen söze girişti.
-Bak canım yani sadece soruyorum eğer kabul etmezsen ısrar etmem.
-Konu nedir?
-Şey biz Yağız 'la barıştıkta ta... diyorum ki eğer kabul edersen biz Yağız'la otursak.Sizde...Yiğit'le otursanız.?
Demek ki adı Yiğit'miş beyefendinin.Ne bi saniye sen ne dedin?
- Yiğit'le mi oturucam.Ama neden ...Yani... Kabul etmesem sorun olur mu?
-Olmaz tabi ki ama gene de ben sorayım demiştim belki kabul edersin çünkü sizi öyle konuşuyor görünce tanışıksınız zannetmiştim.
-Hayır canım ne tanışması ben size iğne yapılırken yanınızdaydım sonra arkamı döndüm ve ona çarptım daha doğrusu o bana çarptı.Ve tartışmaya başladık.Zaten o çok kaba ve kendini beğenmiş biri.
Dedikten sonra Yağız bey ve Yiğit bu tarafa gelmeye başladılar.Ve Yağız bey söze girişti.
-Ne oldu Selencim Mine kabul ettimi.Bak ben Yiğit'i ikna ettim.Gerçi baya zorladı ama bebek lafını duyunca kıramadı .
-Hayır Yağız etmedi ama sorun değil istemezse zorlayamayız zaten. dedi Selen hanım sora Yağız beyin suratı asıldı.Ve bu sefer o beni ikna etmeye başladı.
-Mine lütfen bak hem Selenle barıştıkta ayrıca bu benim için çok önemli bebeğim le ilk yolculuğum olacak kırma bizi hadi.
Bebek lafını duyunca bir anda duraksadım.Sonuçta o ailesinin yanında daha güvenli hem Selen hanımda eşiyle oturmak istiyor.Bir kerelik bu adama katlanabilirim herhalde.
-Peki tamam ama sırf bebeğimiz için yapıyorum yoksa kesinlikle kabul etmezdim.
-Gerçekten mi çok tesekkur ederim Mine. Dedi Selen hanım ve bana sarıldı tabi bende ona.
Sonra otobüse binmek üzere ilerledik.Yolculuk başlasın bakalımmm.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Otobüsün merdivenlerinin çıkarken acaba ne tarafa otursam diye düşünmeye başlamıştım bile ben normalde cam tarafını tercih ederim ama bu sefer yanımda Yiğit olacağı için biraz kararsız kaldım.Sonuçta inerken hep yiğit inmesini bekleyecektim.Ama gene de karar verdim ve zaten Yiğit arkadan geldiği için tercih hakkı benimdi ve bende hemen cam kenarına geçtim.
Sonra oda yanıma usulca oturdu ve koltuklarimiza yerleşmeye başladık bile.Bir yandan göz ucuyla da Selen hanımları takip ediyordum.Onlarda hemen oturdular ve otobüs kalkmaya başladı.
Bende montumu çıkardım ve yastığını yanıma aldı ama önce annemleri aradim biraz onlarla konuştum.Sonuçta yanımda bir erkek oturuyor ve onunla napilirki bende can sıkıntısı annemleri aradım ama acmadilar.Sonra cantamdan kitabimi çıkardım ve okunmaya başladım.Yarim saat felan geçmemişti ki.Yiğit lafa girdi.
-Bence devamını okuma çünkü buradan sonrası üzücü ve sıkıcı.
-Efendim?
-Diyorum ki bundan sonrası kötü yani okumana gerek yok.
-Neden ama çok güzel gidiyordu.
-Güzel gidiyor olabilir birbirlerini çok seviyor olabilirler ama eninde sonunda onlarda ayrılacak.Her son güzel bitmez kötü sonlarda vardır.
-Ama sonuçta o kadar güzel şey yaşadılar yani bunların hic mi bir degeri yok.
-Kimine gore var kimine gore yok ama ne yasanirsa yasansin bedenlerin ötesine geçilmez. Yani sonuç değişmez insan döner dolaşır ama en sonunda yalniz kalir.
-Ee o zaman sonuç hep aynıysa kimse birbirine kavusamayacak mı?Bedenlerin ötesine gecemeyecek mi?Ruhuna sahip olamayacak mi?
-Denemezsek göremeyiz.
Bir anda duraksadım bu ne demekti şimdi
-Yani demiştim ya ne yasanirsa yaşansın bedenlerin ötesine geçilmez.
-Evet
-Peki ortada tekbirbedenvarsa...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
multimedyada;Yiğit
nurcihanygcSevgilerle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL GÖTÜR BENİ
Teen FictionBu benim ilk hikayem votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum inşallah beğenirsiniz... :) Tüm hakları saklıdır.Bu isimle açılan ilk hikayedir.