Egy eléggé könnyű levest ismétlem könnyű levest próbál főzni.
Előkészít mindent,körbe néz nem hiányzik-e semmi hozzá és kezdi megcsinálni az ételt.
Küldetés:finom legyen az étel és nem felgyújtani semmit
Elsőnek felszeletelte a zöldségeket még nem történt semmi komoly.
Utána felrakta a leves alapot és bele rakta a zöldségeket itt sem történt még baleset,de miután már elkezdte kevergetni az ebédet a fazék félre csúszott(mivel ugye nem fogta meg),gyors utána kapott de elfelejtette,hogy ég a gáz így kis híjján felgyújtott egy szerncsétlen rongyot.
A ne gyújtsunk fel semmit küldetés nem jött össze.
Akkor folytassuk tovább a főzést. Elgondolkodott azon,hogy a leves után jól esne valami nasi is.
Miközben látta,hogy a leves jól halad neki is állt sütni természetesen minden házi asszony jó barátjával a szakács könyvvel.
Ki keresett egy feletébb könnyű receptet amit megtud csinálni és ez egy piskóta volt. Ehhez is előkészít mindent pontosan kimér ellenőrzi meg van-e minden és kezdi is.
Elkezdte össze önteni a hozzávalókat és minután ez meg volt elkezdte össze gyúrni. Miután össze dolgozta jól a tétsztát megkereste hozzá a megfelelő méretű sütő lemezt és a formákat is,ezzel mind végzett berakta a sütőbe a készülő sütiket és hagyta őket hadd süljön.
*időt ugrunk*
Mikor lejárt a sütési idő kivette a finomnak tűni sütiket elkezdett előpakolni az ebédhez,mivel kész volt már mindennel amit akart. Közben Iwa-chan is hazaért a légzete elállt és nem nem azért mert az ő kis Űrlénykéje főzött és sütött,hanem azért mert olyan nagy kupleráj volt a konyhába,hogy belőle még a lélek is kiszállt.
Oikawa mikor meglátta,hogy az ő ásza falfehéren áll keresete a kiutat miként magyarázza ezt,de jelen pillanat azon volt,hogy őt vissza hozza a világra. Miután ez megvolt inkább mentek ebédelni és utána takarítani.
A leves végeredménye:nem lehetet megmondani mire hasonlít a leves de az íze az jó volt.
A sütemény eredménye:az viszont jól nézett ki de az íze már nem volt tökéletes,de inkább haldokolt evés közbe minthogy megbántsa a párját.
Így aznap ebéd után a közös takarítás helyett Iwa-chan elment megemészteni az ebédet,Oikawa-t pedig ott hagyta a kupiban ha már ő okozta azt.
ESTÁS LEYENDO
Haikyuu történetek vagy mi(Befejezve)
De TodoEz az első könyvem és remélem tetszeni fog nektek.