2. Bölüm😜

47 6 0
                                    

             Ben hala onların gitmesi için çırpınırken kızlar onların daha doğrusu Taehyung'un hareketlerine gülüyorlardı. Sinir şeyler.

        Jin de benim gibi sıkılmıştı . Durmadan burda durmak istemediğini belli eden nefesler alıp veriyordu .

       Sonunda konuştu ve ;

   Jin : Hadi ama yetmez mi bu kadar baydınız ha.


Bendensin Jin . Seni sevmiyorum ama olsun.

( Semiyorum yazarken ellerim titredi😂)

           Jin sabırsızlıkla gitmeyi beklerken diğer Punk üyeleri burada kalmak istiyordu. Ama sonunda Jin onları ikna etti ve yanımızdan ayrıldılar .

 
       Acaba Jin niye bu kadar çok gitmek istedi?? Neyden rahatsız olmuş olabilirki ??

   
         Ne?! Ne saçmalıyorum ben?! Gitsinler işte allahalla !! Tamam sakinim!


Değilim yaaa uff!! Şimdide kızlar bana çemkirmeye başladı!

  Hana: Eun ne yapmaya çalışıyosun sen !

  Hea Woo: Onların sana ne zararları var ! Okulda Punk'u sevmeyen tek sen varsın bunu biliyosun demi !!

  - Saçmalamayın kızlar! Eminim okulda benim gibi Punk'u sevmeyen bir sürü kişi vardır.

    Diyerek kendimi demin yaptığım gibi avutmaya çalıştım.

            Ama kızlar hala söyleniyordu ...

              ***********

         Eve geldiğimizde kendimi direk odama attım . Yatağıma oturup netflix'ten EULACHA WAİKİKİ'yi izlemeye başladım . Bu dizi bana her zaman iyi gelmiştir.

       ( Arkadaşlar izlemenizi tavsiye ederim . Çok komik bi dizi . Google'dan da izleniyo... 😘)

      Bölüm bitince bilgisayarımı kapatıp çalışma masamın üzerine koydum ve üzerimdeki kıyafetlerden kurtulup rahat birşeyler giyindim.

  
       Karnım gruldamaya başladığı için aşağıya indim .

- Kızlar hadi yemek yiyelim ben çok acıktım.

      Diye kızlara seslendiğimde Hea Woo gelmek istemedi . Bizde Hana'yla mutfağa gidip bir şeyler hazırladık ve tepsiye koyup Hea Woo'nun odasına çıktık.

       Hea Woo'nun elinde bir fotoğraf vardı . Biz odaya girince hemen yastığın altına koydu . Bak sen Hea Woo bizden bir şey saklıyor....

       Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz 😍❤️😍 Sizce Hea Woo'nun elindeki fotoğraf kimin fotoğrafı? Yorumlarınızı bekliyorum😘

😍Okuldaki Serseriler 😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin