I/B - imię biasa
WSZYSCY
Stałaś z całym zespołem na backstage. Mieli zaraz wejść na scenę, gdy nagle I/B zaczął chodzić i kaszleć, po czym oparł się o ścianę. Natychmiast zauważyłaś to i podeszłaś zmartwiona, sprawdzić, czy wszystko okej.
-I/B? Czy wszystko dobrze?-Kiwnął głową i na odchodne pocałował cię delikatnie w usta.-Jeśli nie czujesz się dobrze-..-przerwał ci, zanim nawet skończyłaś mówić.
-W porządku, nie martw się, kaszlałem już wcześniej, naprawdę nic złego się nie stało.-znów delikatnie musnął twoje usta, uśmiechając się delikatnie i poszedł z chłopakami na scenę. Westchnęłaś i wyszłaś z niektórymi członkami ze staffu oglądać koncert. Po wykonaniu Baepsae zaczął czuć się tak spragniony, ale ani fani, członkowie czy personel nie zauważyli tego. Nagle zrobiło mu się słabo i upadł. Ty zaczęłaś panikować, a reszta zespołu zauważyła to i zabrali I/B za kulisy. Staff zakończył koncert i przeprosił za nagłą sytuacje.
-I/B musisz odpocząć, nie możesz kontynuować koncertu.-powiedziałaś, gdy zobaczyłaś, że wstaje, ignorując problemy i obawy personelu, jak i członków. Złapałaś go za rękę, widząc, że zatacza się i bardzo poci.
-Nie martw się, mogę kontynuować, to tylko nikłe, naprawdę nic takiego..Chodźmy na scenę, czekają na nas...
-Hey, hey I/B proszę, posłuchaj nas wszystkich, musisz odpocząć. Nie jesteś w stanie kontynuować występu, zaufaj mi. Fani nie chcą cię widzieć w takim stanie i jestem pewna, że jedyną rzeczą jaką chcą to twoje zdrowie.-Kazałaś mu usiąść i przytuliłaś go.- Jesteś człowiekiem I/B, nie robotem. Masz uczucia i musisz od czasu do czasu odpocząć..
JIMIN
YOONGI
JUNGKOOK
NAMJOON
SEOKJIN
TAEHYUNG
HOSEOK
--------------------------------------------------------
Jak tam wasze zdrówko?
Ja niestety chora, ale staram się jak najszybciej wrócić do zdrowia. Pamiętajcie, że mimo jaka jest pogoda, ubierajcie się cieplutko!Buzi ♥
CZYTASZ
Reakcje BTS
AcakTak jak widać po tytule będą tu pisane reakcje z Bangtan Boys :D UWAGA! |w niektórych reakcjach występują przekleństwa| Miłego czytania! ♥