Kluci tam seděli u jídelního stolu, všichni na kost promáčení. V čele stolu seděl Honza s rukama skříženýma na prsou a z vlasů mu pořád ještě kapala voda. Neodvážila jsem se cokoliv říct a tak jsem potlačila i touhu pronést nějakou kousavou poznámku typu: ,,Při sprše si musíš sundat oblečení, Honzo." a pomalu jsem se posadila ke stolu. Z tváří kluků se nedalo nic vyčíst, když Honza řekl: ,,Carr, nahoru. A hned." překvapilo mě, s jakým klidem to pronesl. Otočila jsem hlavu na Adama a ten jen zašeptal: ,,Hodně štěstí."
Beze srandy. Sedím tu už dobrých třicet minut a Honza ještě nedokončil svůj monolog. V podstatě opakuje to samé, říká jak jsem ho vystrašila a jak se mi mohlo něco stát, ale kupodivu nekřičí. Uvědomila jsem si, že na jeho místě bych šílela vzteky, křičela bych, pravděpodobně bych měla hysterický záchvat, ale on je v klidu. Nebo se tak minimálně chová. Nevím proč, ale je mi mnohem nepříjemnější, když mi domlouvá někdo, kdo je naprosto v klidu, než někdo kdo šílí vzteky. Když mi takhle dělal přednášky táta, vždycky křičel a tak jsem prostě neposlouchala, ale teď? Vnímám každé jeho slovo, pozorně sleduji jak hýbe rty, jak přechází po místnosti a máchá rukama. Do očí se mi začínají valit slzy a se je snažím schovat skloněním hlavy. Najednou se Honza zastavil a zmlkl. ,,Carr? Ty, ty pláčeš?" řekl a přisedl si ke mně. ,,Carr, prosím neplač. Máš si odnést ponaučení, ne slzy." přikývla jsem a on si mě k sobě přitáhl. ,,Omlouvám se." zašeptala jsem mezi vzlyky ,,To je dobrý. Já se nezlobím, jen si mě vyděsila. Prosím, slib že už to neuděláš." ,,Neudělám." ,,Co tě to napadlo?" ,,Zjistila jsem co máš s Tonnym, napadlo mě, že když nebudeš mít mě, nebudeš mít problémy." řekla jsem a znovu jsem se rozvzlykala. Cítila jsem, jak si Honza povzdechl. ,,Ale Carr, poslouchej, mám tě rád. Nechci tě ztratit. To, že odejdeš, nic nezmění." ,,Já vím." seděli jsme tam mlčky a objímali toho druhého. Podařilo se mi usnout.
Lucy
ČTEŠ
You are my new family?! |MenT|
ФанфикCo se stane, když sedmnáctiletá Carly přijde o rodiče? Co když zjistí, že má bratra? !Průběžně probíhá korekce! #814 - 18.4.2018 [Start: 2017?] [Cover: červenec 2018] [Konec: 25.5.2019]