Śliczna brunetka z zamyśleniem siedziała pod jednym z drzew, które znajdowały się na błoniach. Nie mogła się skupić na słowach swojego chłopaka, który z radością jeszcze raz opowiadał jej o ostatnim meczu Quidditcha, jaki odbył się między uczniami domów Slytherina i Gryffindora. Finałowe starcie zakończyło się wygraną Gryfonów, jednak jedynie przewagą dwudziestu punktów.
— Evie, czy ty w ogóle mnie słuchasz? — zapytał w końcu swojej dziewczyny, która dłuższy czas miała wzrok wpatrzony w jeden punkt.
— Przepraszam — spojrzała na Jamesa i westchnęła. — Po prostu nie mogę uwierzyć, że ten rok się kończy. Boję się, że po wakacjach będzie inaczej.
Evelyn bała się tego czasu. Wiedza o tym, jak James traktował dziewczyny, zanim zaczęli się spotykać, wciąż ją dobijała. Martwiła się, że z nią postąpi podobnie. Evie wiedziała, że James coś do niej czuł, jednak strach pozostawał.
James był jej pierwszym poważnym chłopakiem i nie wyobrażała sobie, że mogłaby go stracić.
— Dlaczego tak mówisz? — zmarszczył brwi i lekko chwycił dłoń niebieskookiej.
— Nie będziemy się prawie widywać...
— Ale to nic nie zmieni — uśmiechnął się lekko. — Będziemy się widywać. Nawet częściej niż myślisz.
— James, dwa miesiące to bardzo dużo. Co, jeżeli nasze uczucia się wypalą? Nie chcę cię stracić!
— Evie, posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie — spojrzał swojej dziewczynie głęboko w oczy. — Nie ważne ile nie będziemy się widzieć. Nie ważne czy to będzie tydzień, miesiąc czy dwa miesiące. Rozłąka nie zmieni tego, co do ciebie czuję — uśmiechnął się kącikiem ust. — Wkroczyłaś do mojego życia niczym huragan. Bez pytania zawładnęłaś moim sercem, które bezwzględnie cię pokochało i nic ani nikt tego nie zmieni.
— Też cię kocham — ledwo powstrzymując łzy, przytuliła się do Pottera, a z jej serca zszedł ciężar. — Zawsze będę cię kochała.
*****
Koniec roku szkolnego to dla większości zakończenie pewnego rozdziały w życiu. Rose Weasley także zawsze tak uważała, lecz tak było wcześniej. Teraz siedziała w jednym z przedziałów pociągu i miała wrócić do domu. Pierwszy raz tak naprawdę nie chciała, by ta podróż dobiegła końca.
— Ten rok szybko minął, prawda? — usłyszała pytanie blondyna.
Para od razu po wejściu do pociągu znalazła przedział, w którym nikt nie miał możliwości ich nakryć.
— Nawet zbyt szybko — uśmiechnęła się nostalgicznie. — Kto by się spodziewał, że tyle się zmieni.
— Ja na pewno nie. Gdyby ktoś powiedział mi we wrześniu, że zacznę chodzić z Rose Weasley, wysłałbym tę osobę do Munga — zaśmiał się.
— Ja mogę powiedzieć to samo. Nienawidziłam cię, Malfoy.
— I vice versa, Weasley — oboje wybuchnęli śmiechem. — Świat się kończy! — zrobił przerażoną minę.
— Tak, trzeba przyznać, że tego się nikt nie spodziewał — wyjrzała za okno. — Chyba musimy już iść. Pociąg zaraz się zatrzyma.
Scorpius tylko pokiwał głową i wstał.
— Będę za tobą bardzo tęsknił.
Rose spojrzała prosto w szaro-zielone oczy chłopaka.
— Ja za tobą też — wstała i szybko przytuliła się do blondyna, a z jej oczu poleciały łzy.
— Może uda nam się spotkać wcześniej — pocieszył ją, chociaż sam w to nie wierzył. W ich sytuacji było to niemożliwe.
— Do zobaczenia — oderwała się od niego i składając ostatni pocałunek, wyszła z przedziału.
*****
Arisa Zabini wyszła z pociągu z uczuciem pustki.
Pożegnała się z Rose, Evelyn oraz Scorpiusem, ale czuła, że nie tylko za nimi będzie tęskniła podczas dwu miesięcznej przerwy. Odwróciła się i napotkała wzrokiem na przytulającą się parę. Szybko odwróciła wzrok.
Była zła na siebie, że ten widok ją niejako bolał. Nie powinno tak być. Nie powinna do tego dopuścić.
— Ariso, idziemy? Rodzice czekają — zapytał David.
— Tak. Pora iść — ostatni raz spojrzała za siebie i z ciężkim sercem poszła wraz z bratem w stronę rodziców.
Czuła, że zostawia za sobą dużą część swojego życia.
KONIEC ROKU PIĄTEGO !!!!
***
Kochani!
Koniec części pierwszej, więc serdecznie zapraszam już teraz na kolejną część "Nowsze Pokolenie Hogwartu"
https://www.wattpad.com/story/183942603-nowsze-pokolenie-hogwartu-cz-2
MOJE KSIĄŻKI
KANON Harry'ego Pottera:
— "Od zawsze tylko ty Malfoy"
— " Scorose |To zawsze byłeś Ty|
— "Drużyna Hogwartu. Następne Pokolenie."
— "|Pocałunek Pod Jemiołą| Scorose"
POZOSTAŁE:
— "I choose to be with you"
— "Kraków Nigdy Nie Śpi |Murcix i Tromba"
Ściskam was mocno
CZYTASZ
Nowe Pokolenie Hogwartu cz.1
Fanfic( w trakcie korekty ) ( zapraszam także na inne moje książki) Część 2- https://my.w.tt/BiLyxBGmD5 Nowa książka- https://my.w.tt/vneRTwMmD5 Minęło już dwadzieścia pełnych lat od czasów II bitwy o Hogwart oraz od wydarzenia, które zmieniło cały Czar...