-JESTEM ZAZDROSNY BO SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁEM !!!
Te słowa tak mnie zaskoczyły że stanełam w miejscu i nic nie robiłam ,ale jak to ja , jestem tchórzem i uciekłam ile sił w nogach do hotelu w którym się zatrzymałam , wziełam wszystkie ciuchy i spokowałam do walizki .
Napisałam list do dziewczyn że musiałam wracać do San Francisco przez sprawy rodzinne. Wziełam moje rzeczy i ruszyłam na najbliższy przystanek , ja to jednak mam szczęście, autobus już jedzie więc prawdopodobie już się z nikim nie spotkam.
Wsiadłam do autobusu i usiadłam obok okna w ostatnim rzędzie, czrka mnie długa droga.2 Dni później
Wreszcie dotarłam do domu , tak śmierdziało w tym autobusie że niedalo się wytrzymać.
Weszłam do domu i pierwsza przytuliła mnie mama .-Dlaczego nie zostałaś w LA ,miałaś przecież jeszcze trzy dni?
-Bo miałam...
-Dziecko nie mów że jesteś w ciąży-otworzyła szerzej oczy moja matka.
-Nie nie tylko... Po prostu się za wami stęskniłam-wymusiłam uśmiech.-A gdzie tata?-zapytałam
-W pracy ,jak zwykle ,ale przynaimniej będziesz miała dom dla siebie na pare godzin bo właśnie jadę na spotkanie z klijętem.
-Dobrze mamo-uściskałam ją i poszłam do swojego pokoju.
Postanowiłam włączyć telefon i sprawdzić wiadomości
14-wiadomości od Tary
16-Wiafomości od Lily
43-Wiadomości od Casha , no to ten się dopiero martwi
8-od Mychaela
6-Od josha
I 3 od Mava
Nie wiem dlaczego tak po prostu stchurzyłam ,może się bałam?
Włącyłam wiadomości od Mav'a.Przepraszam
Proszę powiedz że się do mnie odezwiesz
Kobieto ! Wszedłem do Hotelu i każdy cię szuka ,gdzie jesteś?!
Faktycznie dziewczyną zostawiłam tylko list , ale kto wie czy go przeczytały ,muszę mu odpisać
- Tak odezwę się do ciebie ,i jestem w domu ,powiedz wszystkim że nic mi nie jest.
Za dwie minuty mi odpisał
-Tak się o ciebie martwiliśmy , bardzo mi przykro nie chciałem żeby to tak wyszło ,rozumiem że wolisz mojego brata ,większość fanrk go lubi.-Mav
-Ej że się przyjaźnie z twoim bratem to nie znaczy że go lubię bardziej niż ciebie.-Emma
Właśnie dotarło do mnie co napisałam.
-Ciesze się -Mav
I to była ostatnia widomość jaką mi napisał.
Jutro
No więc całą noc myślałam o tym co było między mną a Mav'em, strasznie sie boje ,a co jak będzie chciał ze mną chodzić ,a ja okaże się fatalną dziewczyną? Muszę coś z tym zrobić.
Zadzwonie do niego.1-Sygnał
2-Sygnał
3-syg..
-Halo?-zapytał
-o hej mav
-Hej Em ,co tam
-Nic ,chciałam o czymś pogadać
-Właściwie to ja też ,słuchaj skoro już sobie wyjaśniliśmy to może chciałabyś cho...
-Przepraszam ,zaraz odzwonię mój chłopak dzwoni- Co ja mówię?!
-A dobra-wyczułam żal w jego głosie.
Wszystko na marnę ,jestem głupia Emma Joneson,która myśli że wszystko się ułoży , ja na serio nie umiem okazywać uczuć ,dla mnie jest to trudnę .
O mychael właśnie kręci Live'a na TikToku , zobaczę co u nich.
-Za tydzień widzimy się w San Francisco ,na wyścigach motorowych będę tam ja ,Cash ,Mav ,Josh i Alec .
Sebastiana niestety nie będzie bo Cash powiedział mu że jak uderzy ręką o drzewo to nic mu się nie stanie ,już wiemy dlaczego Cash zawsze chodzi połamany , No więc zob...-A może to okazja by z nim porozmawiać w cztery oczy.
-----------------------
Chciałam was jeszcze zaprosić na mój kanał na YT .
CZYTASZ
Złamaliśmy Zasady || Mav Baker ✔
RomanceZasad trzeba przestrzegać ,ale gdy je łamiesz ,łam je mocno i na dobre.