Playerboy
J/n perspectief
Vandaag gaan we verhuizen naar Amsterdam, Ik heb er soort van zin in ik ga natuurlijk wel mijn vriendinnen missen en vooral mijn beste vriendin Luna. Zij is echt mijn 00001 ik hou echt super veel van haar, Maar oke we gaan morgen verhuizen dus ik ga al inpakken. Ik en Luna zijn echte grote fans van Fource en we vinden Ian het knapste. Ik ga al mijn Fource poster meenemen en mijn Fource merch.
{ Volgende Dag}
Vandaag is de dag dat we gaan verhuizen ik heb er best wel zin in Amsterdam is mijn favoriete stad dus ja, Maar ik ga natuurlijk Luna zoo erg missen. Maar ze komt sowieso logeren, Ik ga mijn spullen pakken en ontbijten. We gaan nu naar buiten en Luna staat daar al, Ik ren op haar af en knuffel haar zoo erg en we moeten beide huilen. Ik stap nu de auto in en we rijden weg. Ik zet Fource op en playback zachtjes mee. We zijn er ik stap uit en we lopen naar binnen en ik ga gelijk naar mijn nieuwe kamer." Woow deze kamer is zoo mooi" zeg ik "ja dat vind ik ook" zegt een stem die ik herken. "OMG LUNAAA" schreeuw ik en ik ren op haar af en knuffel haar. Wat doe jij hier zeg ik Luna zegt ik mag hier logeren" omg dit vind ik zoo leuk en knuffel haar weer"
{ 18:14}
Tijd om te eten, We bestellen pizza. Maar ik lus geen pizza dus ik neem sushi en Luna ook als we klaar zijn met eten gaan we naar boven om te chillen. Zullen we een edit maken vraag Luna, Ja tuurlijk zeg ik. We hadden een fanaccount voor Fource genaamd { je eigen fanaccount} toen we klaar waren posten we het op ons fanaccount en tagde Fource. Ian liked binnen 10 minuten. Luna kwam schreeuwend naar me toe en zei J/N IAN LIKED ONZE POST ik zei O MIJN FREAKING GOD.
{ 01:28}
Luna gaapte, ik vroeg zullen we slapen? Ze zei ja graag". We poetste onze tanden we hadden beide een beugel dus extra goed poetsen. En toen gingen we liggen op bed en vielen we in slaap.