Еми
Когато с Наян влязохме в голямата стая, за да изпием по чаша кафе, Калоян седеше на дивана изкъпан и с чисти дрехи, които Ния така предвидливо му беше донесла. Краката му бяха вдигнати в края на масата, а върху тялото му стоеше сгушена тя и тихичко си говореха. Потриваше лицето си в нейното и нежно я целуваше. Кристиян пък се опитваше да стигне до банята, но преди това се спря на врататата вече гол до кръста. Опря рамо на касата и лекичко се поклати докато фокусираше, сестра СИ с брат МИ.
— Виждам те, мамка му. — просъска, някак не на шега към Калоян и това го накара да отлепи устни от нейните.
— Не си сериозен... — измънка Калоян, но се усмихна. Беше на ясно, че Крис му го връщаше.
Новопоявилият се батко в живота на Ния, се изсмя, закачливо-зловещо, обърна се и тръгна към банята. По идея на същата Ния, решихме да се обадим на Вероника, Наталия и Мая. Тук така или иначе вече беше пренаселено. Не знам, може би и беше интересно, колко народ ще събере въпросния апартамент, знам ли, но прегърнах идеята с усмивка.
След като започнаха един по един да се излюпват и да се разхождат полуголи до кръста, като огнедишащи дракони, чакащи ред за банята, започнаха и един по един да ровичкат из багажа на Кристиян, за дънки, спортно долнище и чисти тениски.След като издърпаха и последния чифт, пред мен стояха още двама, които миришеха и изглеждаха поне с дрескод като него. Близнак номер две още не се беше излюпил, но пък грижливо му подхвърлиха дрехи в спалнята.
Когато момичетата пристигнаха се отделихме по женски в единия ъгъл и полазихме телефона на Наян, който беше претъпкан с компромитиращи снимки. Гръмкият ни смях разпори въздуха и след като видях снимките от снощи в бара на хотела, гушкането на Кристиян и Калоян вече не ми изглеждаше толкова актуално. Смехът ни притихна, след като ходещите мъртви извърнаха поглед към нас и ни наблюдаваха с любопитство на лешуяди.
— А-оооуу — тихото възклицание на Наталия, ни накара да отлепим очи от екрана. Калоян, който ни познаваше най-добре от всички, вървеше към нас.
— На какво толкова се смеете?— полюбопитства Кристиян от другия край на стаята.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Аз преди теб🔞 (Mafia Romance )
RomanceАз съм призрак. Сянка. Безскрупулен наемник, когото не искаш да срещаш. Но когато кучката наречена съдба е тази, която държи козовете в ръката си, дори аз съм просто играч на нейната маса. Нейно Величество реши да покаже шибаното си чувство за хум...