İyi okumalar.Umarım seversiniz.
Yeni aldığım elbisenin üzerine şans eseri kokteyl dökülmesi bana hiç mantıklı gelmiyordu! Arkamı dönüp büyük ihtimalle az sonra dayak manyağı yapacağım şahsiyetle göz göze gelmeye çalışınca 4 çift gözle karşılaştım.Yanlış anlamayın bir insanın 4 gözü yoktur ve karşımdaki de mutant değildi, zaten karşımda iki kişi vardı.Serkan ve Can..
-Lanet olsun niye burdasınız?
-Şu çocuk sana bir şey yapabili--.
-Hayır yapamaz o iyi niyetli! 16 yaşımdayım kendimi kollayabilitim teşekkürler!
-Sakin olur musun?
-Olamam! Gecemi mahvettiniz! Üzerime kokteyl dökmek niye peki? Odaya beni insan gibi de çağırabilirdiniz! İnsan sözcüğü tanıdık geliyor mu Serkan?
-Ya aslında onu planlamamıştık sadece Can biraz sakar bilirsin işte.
-Uzak dur benden Serkan!Tatilimi mahvetme! Karışma bana! İstediğim kişiyle takılırım ve bu sizi gram ilgilendirmez çünkü olgunum.Ayrıca Kerem kötü biri değil anla bunu artık! Öyle olsaydı beni kurtarır mıydı zeki?!
-Bağırma yeter! Odaya gidiyoruz.
-Gitmiyorum siz gidin!
Elbisemin kokteyl dökülmüş yerini silmek için ağlaya ağlaya tuvalete doğru koşmaya başladım.Şimdi de topuğum burkulursa ve gecem tamamiyle fiyaskoya dönerse hiç şaşırmam! Ama ayağın burkulmadı, onun yerine ağladığım için göz makyajım akmaya başladı! Bu gün daha berbat bitemezdi! Ben bunları düşünürken kapının açılma sesini duydum.Biliyor musunuz? O klişe sahnelerde kızların ne hissettiklerini daha iyi anlayabiliyorum şu an.Çünkü tahmin ettiğim gibi Kerem gelmişti.Bana sarılıp, öpecek falan diye hayal ettim ama o sadece 'İyi misin?' demekle yetindi.Ne sanmıştım ki? Tanışalı 2 gün oldu beni öpse tepkim ne olurdu?
-İyiyim, dedim ve gözyaşlarımı silmeye çalışırken akan makyajım da elime bulaştı.Neden bana bunları yapıyorsun hayat?..
-Elini yıka.
-Hiç yardımcı olmuyorsun Kerem!
-Daha ne diyebilirim?
-Elimi zaten yıkayacaktım aptal, ama moralimi yıkayamam değil mi? Gecem iki salak arkadaşım yüzünden mahvoldu ve sen moralim düzelsin diye hiç bir şey söylemiyorsun.
İç çekti.
-Sakin olur musun?
-Tamam.
Nefeslerimi düzene soktum ve ben tam konuşacakken dudaklarımda bir sıcaklık hissettim.Ne olduğunu anladığımda çok geçti.Beni öpen Kerem'i kendimden ayırdım.
-Özür dilerim.Moralin yerine gelsin diye ben--.
-Sen moralini düzeltmeye çalıştığın herkesi öper misin Kerem?
-Hayır ama--.
-Sus tamam.Dha tanışmadık bile? Sen ne yapıyorsun! Belki hayatımı kurtarmış olabilirsin ama bu henüz arkadaş bile olmadığımız gerçeğini değiştirmez!
-Sakin ol.
-Senin 'Sakin ol'dan başka bildiğin laf var mı?
-Can kurtaranım ben, ne bekliyorsun?
-Ukala.
Ona pis pis baktım ve yönümü kapıya doğru çevirdim.Hızlı adımlarla yürüyerek odaya çıktım.Asansörde veya lobide falan Serkan veya Canla karşılaşmamak için çok dua ettim.Neyse ki onları görmedim.İnanamıyorum.Daha düne kadar hiç bir sorun yoktu? Şimdi Kerem çıktı başıma, her şey alt üst oldu.Hemde daha tanışalı sadece 1 gün oldu.Odanın kapısını açıp içeri girdiğimde çok yorgundum.Eda uyumuş olsun da beni soru yağmuruna tutmasın diye dua ediyordum.Fakat tam da düşündüğüm gibi Elif beni koltukta telefonuyla uğraşırken bekliyordu, ''randevulaşmanın'' nasıl geçtiğini öğrenmek için gözlerinden uyku aksa da uyuyamamış.Beni gülümseyen bir yüz ve harika elbisem ve topuzumla görmeyi planlayan Elif, odaya girdiğimden itibaren bana tip tip bakıyordu.Bembeya üstüme kokteyl dökülmüştü,makyajım akmıştı, saçım bozulmuştu, ve ağlamaktan gözlerim şişmişti.
-Tecavüze mi uğradın lan sen?
Gerizekalı.Elime geçen ilk şeyi ona fırlattım.Dua etsin elime geçen ilk şey bir yastıktı.Yoksa kötü şeyler olabilirdi.Tekrar ağlamaya başladığımda yanıma oturdu ve sırtımı sıvazladı.
-Ne oldu anlat.
Derin bir nefes aldım ve ona her şeyi anlattım.Soru sorma merasimine gelmiştik.
-Yani Serkan seni kollamak için Canla beraber oraya geldi.Orada olduğunu çaktırmamaya çalışırken saf ve aynı zamanda sakar olan Can kokteyl'i üzerine döktü.Ağladın ve tuvalete koştun, göz makyajın aktı ve gözün şişti.Keremle romantik anlar yaşadın sonra ona atarlandın.Doğru anlamış mıyım?
-Bazen çok iyi bir dinleyici olabiliyorsun kısacası.
Duş aldım, makyajımı temizledim ve elbisemi çıkartık rahat bir şeyler giydim.
-Şimdi de benim sana anlatacaklarım var,dedi yanıma sokularak.
-Evet?
-Berkle barıştık.
Selam genç okuyucularımız xx 5 vote sınırı koyuyorum, yorumlarınızı bekliyorum.İthaf isteyen mesaj panoma yazabilirsiniz.sizi seviyorum -merve
Hikaye bölümünü en güzel yerde bitiren ben, şu an evin içinde hunharca gülüyorum,bozmayın.sdjdjsk. Yb en geç 1 hafta içinde gelecek.Takipte kalın.
HATIRLATMA!
Hikayeyi LittleLiarxx'le beraber yazıyoruz, onun hesabına girip hikayelerine göz atmayı ve takip etmeyi unutmayın çünkü gerçekten yetenekli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cankurtaran (Askıda)
RomanceOnu her gördüğümde ilk aklıma gelen egoist yaratılışı oluyordu, ama ilk defa şimdi göz göze geldiğimizde ona farklı gözle bakmıştım. -Neden peşimi bırakmıyorsun? -Biliyor musun seninle şu ana kadar çok konuşmadık ama gözlerimizle anlaşabiliyoruz.