Sziasztok! Szeretném megköszönni, hogy már több, mint 100- an olvassátok a történetem. Amikor elkezdtem, reméltem, hogy sok embernek tetszeni fog és sokat jelent, hogy ennyien elolvastátok. A történetet egyébként befejeztem, csak nem szeretném egyszerre feltölteni az egészet, mert közben új történetekbe is belekezdtem, aztán úgy voltam vele, hogy azokkal is haladok. Az "I hate you, I love you"- ban 17 rész lesz, tehát 3 hét múlva töltöm fel az utolsó részt azaz Epilógust. Imádtam írni, viszont így visszaolvasva nem sikerült olyan jól, mint hittem/ elképzeltem, de remélem a következő történetemmel nem fogok ugyanígy járni.
A címe: Elfelejthetetlen.
Sofia Benett kiskorában menthetetlenül kereste az igaz szerelmet, hála a nagymamájának, aki mindig erre nevelte. Ki gondolta volna, hogy 5 évesén meg is találja Mark Jones- t? De a fiúnál nem tart sokáig ez az érzés, már, ha tényleg volt érzés.
Sofia menekül a múltja elől, de képtelen elfelejteni Őt. Elköltözött otthonról, hátrahagyta édesanyját, nagyszüleit és a városkát, amiben felnőtt. Mindent megtett azért, hogy örökre elfelejtse, sikertelenül, mígnem egyszer hazamenni kényszerül és meglátja.
"Hát nem emlékszel rám?- kérdezte Mark, miközben íriszeimet fürkészte. Most erre mit mondjak? 15 éve mióta megláttalak csak rád gondolok, hogy más férfire képtelen vagyok ránézni? Hogy menthetetlenül szeretlek és szeretni is foglak, míg világ a világ? Nem fogom megadni neki ezt az "örömöt".
-Nem, ne haragudj.- hagytam ott gondolataival. Nem maradhatok tovább itt. „Egyébként úgy jutott eszembe a történte, hogy aludtam és nem tudom, hogy de erről álmodtam.😂 Jó ez elég hülyén hangzott, de ha elkezditek olvasni le fog esni, hogy miért írtam ilyen furán. Ezzel még messze nem vagyok kész, nem tudom, hogy hány rész lesz, de abban biztos vagyok, hogy egyesével fogom töltögetni a részeket, remélhetőleg hetente, de az ihlettől😂 függ. Lesz a sztorinak egy kis depressziós love beütése, lesznek sírások, de remélem mindenki ftetszését elfogja nyerni.
Az első részt; Április 13.- án fogom feltölteni .
Sok puszi: akeri
❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I hate you, I love you(befejezett✔️)
Genç KurguHaley Brown vagyok. Az életem átlagos és unalmas. Vagyis volt. Történt valami amire végképp nem számítottam. Ez volt az ami végleg megváltoztatta az életem. Először azthittem, hogy rossz irányba, hogy mindent tönkretett. De ennel nem is tévedhettem...