រឿង «« អន្ទាក់ស្នេហ៍»»_________

45 2 0
                                    

Episode 23

ធុញថប់អស់កម្លាំង « Tae ផ្តួលខ្លួនទៅលើសាឡុង ដោយនឿយណាយ បន្ទាប់មកទ្វាគេក៏របើកលិចចេញ រាងកាយក្រាស់»

កើតអីដែលឬទេមើលធ្វើមុខចុះ « Kim Seok បោះជំហ៊ានចូលមករកចុងគ្រែ ឯTaeងើបអង្គុយ មិនបាន ប៉ុន្មានវិនាទីផងក៏ផ្តួលខ្លួនទៅលើពូកដោយកាយវិការខ្ជិលទ្រម៉ក់មិនធ្លាប់ឃើញ»

បង kim !!! Tae ចង់ដើរលេង taeចង់ញាំការ៉េសូកូឡា ហុឹក ហុឹក បងទិញឲ taeបន្តិចបានទេបើបងរវល់taeអាចទៅដោយខ្លួនឯងបាន»

មិនបានទេនេះគឺជាបញ្ជារលោករបស់លោកប្រុសធំ បើគ្មានបញ្ជារពីគាត់កុំសង្ឃឹមឲសោះ « Kim seok និយាយដោយទឹកមុខ ប្រកដប្រជា  ទេក៏ត្រូវហាមចិត្តទប់សំណើចភ្លាមភ្លាមដោយសារ taeកំពុងលេងទឹកមុខកំសត់ដាក់គេ »

ហុឹស បងចិត្តអាក្រក់ « taeពេបមាត់ គេខិតរំកិលគូទចេញឲឆ្ងាយពីអ្នក គេង៉ក់ងព្រោះចង់បានសេរីភាពត្រឡប់មកវិញតាំងពីគេរត់គេចពីក្រញាំបិសាចរបស់ park jimin & Jeon jungkook មកនេះស្មានថាផុតទុក្ខហើយតែអ្វីៗខុសការរំពឹងទុកទាំងស្រុង  ប៉ារបស់គេបានដាក់អ្នកយាម24ម៉ោង យាមកាមយ៉ាងដិតដល់បង្កា មានអ្នកលបលួចដង្ហើមកូនប្រុសតែម្នាក់ទៅទៀត»
_________________________________
Skip
_________
        _________
                     ________
Mo ly នាងថ្ងៃនេះទំនេរទេ « jkនិយាយ តាមប្រពន្ធ័ interest មកកាន់នាងជាមួយនិងសម្លេងត្រជាក់ស្រិបដូបទឹកកកប៉ូលខាងលិច»

អាឡូ!!!!?ហឹមមិនទំនេរទេ នៅម៉ោង 8(យប់)ខ្ញុំជាប់ណាត់ជាមួយ Jimin hyung ហើយៗ «នាងដាក់ទូរសព្ទ័ក្នុងហោប៉ៅឆ្លើយឆ្លងដោយខ្សែកាសតូចមួយជាប់ត្រចៀក    ឯងអ្នកកំពុងស្តាប់ប្រែជាមុខក្រហមខ្ជាប់ដៃយ៉ាងណែនពេលឮឈ្មោះប្រុសម្នាក់នោះ »

ទឺត ទឹត

Park jimin គឺជាឯង « jkគប់ phone ផ្ទប់និងជញ្ជាំផ្ទះ

ចាហ្វាយ « Zean រត់មករក jk ដែលផ្អែកក្បាលនិងកៅអី សម្លឹងមើលអ្នករត់ចូលមកគ្មានការអនុញ្ញាត»

មានការអី ???« Jkសួរហីៗទៅកាន់អ្នក ចំពោះមុខ»

មុននេះ ....!!!« Zean សម្តៅលើសម្លេងខ្ទរចេញពីបន្ទប់របស់គេមុននេះ»

បើគ្មានកិច្ចការអ្វីទេសូមអញ្ចើញ នោះច្រកទ្វា « jk ចង្អុលទៅកាន់មាត់ទ្វា ឯ zean ដឹងពីហេតុការណ៍បន្ទាបគេក៏រត់យ៉ាងលឿនទាន់ហន់»
_________ skip
Jimin នេះលោកចូលចិត្តវា « mo ly ចង្អុល ស្ករសំឡីក្នុងដៃរបស់ Jimin ចំណែកមាត់ញញឹមបិទមិនជិត Jimin សម្លក់នាងរួចញាត់ស្ករនោះចូលទៅក្នុងមាត់នាង»

សមមុខនាងហើយ « Jimin ក៏មិនភ្លេចឲលុយទៅអ្នកទៅអ្នកលក់.......ពួកគេដើរបណ្តើរកាន់ដៃគ្នាបណ្តើរ »ឆ្ញាញ់ទេ

ហឹម!!!!នែហេតុអីបានលោកអាចញាំវាបាន «នាងញាំមួយៗ»

គឺពីមុនមានក្មេងតូចម្នាក់ចូលចិត្តវាខ្លាំងណាស់តែរំអុកគ្រប់ពេល ហ៉ើយ « Jimin ឈប់ដើរទម្រាក់ទឹកមុខចុះ »
Next day
------------wc
លោក !!!« Taeស្រែកដោយសារភ្ញាក់ផ្អើលនិងវត្តមានអ្នកនិងចំពោះមុខ ចំណែកម្នាក់នោះចូល មកឱបគេដោយសារក្តីនឹករលឹកតាមរបៀបអ្នក បែកគ្នាជាយូរមកហើយ »

Tae បងនឹកឯងខ្លាំងណាស់ « Jimin រឹតគេចូលក្នុងដើមទ្រូងយ៉ាងកក់ក្តៅ»

លែងមើលដកដង្ហើមមិនរួចទេ  Jimin នេះបងចង់សម្លាប់អូន « taeគក់ខ្នង Jimin តិចៗ Jimin ប្រញាប់ដកខ្លួនពីការឱបយ៉ាងលឿន»

សុំទោស ....« Jimin kiss tae មួយខ្សឺតយ៉ាង យូរធ្វើឲថ្ពាល់ប៉ោងៗកូហមប្រែលក្លាយទៅជាពណ៌សស្លែត» សុំទោសមកពីបងនឹកអូន
ពេកនឹងហើយ អូនបាត់ទៅយូរម្លេះដងទេថាបងនឹក« Jimin ថើបថ្ពាល់មួយជំហៀងទៀតតែវារៀងយូរជាងមុនបន្តិច»

ថយទៅអូនត្រូវទៅវិញ « tae រុញទ្រូងហាប់iណែនគេចេញ ឯភ្នែកដៀងមើលអ្វីផ្សេងជំនួស»

Tae tae ហើយឬនៅ ខាងក្នុងមានរឿងអ្វីកើតឡើងមែនទេ??« Kim seok ប្រុងរុញទ្វាចូលតែ taeចេញមកមុន»

ហើយៗតោះ «ពួកគេក៏ចាកចេញ»
.............................

កុហកខ្ញុំ ហុឹក ហុឹក លោកកុហកខ្ញុំ អាមនុស្សចង្រៃ លោកនិង Kim seok jin មិនខុសគ្នាប៉ុន្មាននោះទេ
ហុឹក ហុឹក Bum bum លោកគួរឲស្អប់ខ្លាំងណាស់ « Jhope ខ្ទប់សម្លេង ភ្នែកទាំងគូរសម្លឹងមើលអ្នកកំពុង
កំម្ចាយតណ្ហាយ៉ាងមានក្តីសុខជាមួយក្មេងប្រុស( gay) សាច់សខ្ចីគួរឲចង់ស្ទាបអង្អែល ពេលនេះទឹកភ្នែករបស់គេចាប់ផ្តើមហូរដូចព្យុះប្រណាំងនឹងចង្វាក់លាយជាមួយនិងសម្លេងថ្ងូររន្តំងំពេញបន្ទប់ អត់ទ្រាំនិងសកម្មភាពច្រំដែល បាន Jhope បានសម្រេចចិត្តចាកចេញពីភូមិគ្រឹះទាំងកណ្តាលយប់( 1:20 pm )

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

23Where stories live. Discover now