Capitolul 12

6.6K 318 42
                                    

Dana P.O.V

M-am trezit cu o durere de cap groaznică din cauză ca telefonul meu suna de zor . M-am ridicat repede din pat ca de obicei si primul lucru care ma interesează este să văd dacă am primit vreun mesaj de la Luca și nu am găsit nimic . NIMIC ! Sunt o proastă . Defapt dacă stau mai bine să mă gândesc o mare proastă . Pun mereu suflet pentru persoanele care nu trebuie si cine are de suferit ? EU! Astăzi o să văd ce scuza are sau mai bine nu . De ce să fiu eu un cui in fund daca el e ca ceilalți ? M-am dus la baie făcând-mi rutina zilnica si după m-am îmbrăcat cu cea ce aveam la îndemână...e chiar naspa să fi singură intr-un apartament dar asta e viața . Mi-am luat telefonul și cheile din dulăpioare ,am ieșit afară si parcă așteptam să vină așa cum a făcut în ultimele zile dar el nu venea... Pe drum spre liceu iarăși mă simțeam urmărită...inima mea parcă îmi iese din piept de frică și așa cel care mă urmărește vede cât sunt de fricoasa. Acum sunt sigură că eu sunt cea urmărită pentru că atunci când mă uitam în spate el era la un metru distanță de mine și puteam să văd cum mă privește cu ură. Încerc să merg cât mai repede și el face la fel , dacă mă opresc așa face și el ..cred că dacă nu era soarele care strălucește sigur m-aș fi pus jos și as fi țipat dar ăsta e planul 2 . Am ajuns în curtea liceului și l-am văzut pe Luca cu încă un băiat foarte drăguț dar nu mă atrăgea așa tare . L-am văzut cum s-a uitat la mine dar nu a spus nimic doar si-a întors capul în altă parte . CUM DRACU SA ÎȘI ÎNTOARCĂ CAPUL ȘI SA NU SPUNĂ NIMIC ?? Mi-am muscat buza așa lacrimile nu își puteau face apariția decât după ce trec de el . Am trecut pe lângă el și din nou sa prefăcut că nu mă vede ..si motivul este ca sunt invizibilă . Da ăsta e motivul , nu e ca și cum nu vrea să mai vorbească cu mine . Mi-am tras o palmă discret și am realizat cât de proastă am fost . Am ajuns în clasă , m-am așezat singură în bancă și așteptam ca profa de chimie să intre .

Luca P.O.V

Dana a venit la liceu ..am putut să văd încă de la câțiva metri tristețea și dezamăgirea din ochii ei. Am încercat să nu o privesc iar asta mi-a ieșit cu greu . Simțeam cum pierd ceva din mine si acel gol se umple cu sentimentele pe care le-am avut încă din ziua în care am fost în parc . Când se vor liniști lucrurile o să recuperez tot timpul pierdut ...adică sper .

Dana P.O.V

A intrat profa în clasa și a spus ca ora asta o să vedem un documentar despre nu știu ce nume ciudate ale unor chimiști si molecule . Mă plictiseam groaznic dar astăzi era program scurt la liceu așa că ora a trecut repede . Orele următoare au fost liniștite așa ca am plecat spre casă cu inima împăcată ca nu am nicio notă mica pe ziua de azi . L-am văzut din nou pe Luca dar ca de obicei sa prefăcut că nu ma cunoaște..e prea prost să-si dea seama cât mă rănește cu indiferența lui.

După o lună...

Dana P.O.V

Sunt absolut terminată . Am slăbit enorm si asta datorită lui Luca căruia îi mulțumesc pentru ca sa prefăcut mereu ca nu ma cunoaște și nu am mai vorbit se o lună . Îl vedeam mereu si sunt sigură că si el ma vedea dar nu-mi spunea nimic . Sentimentele pentru el sunt din ce în ce mai multe si continuă să crească pe zi ce trece . In fiecare zi am vorbit cu mama si aveam o stare proastă si cand ea ma intreba ce ii spuneam ca e din cauza liceului si alte minciuni . Am note foarte mari pentru ca nu am avut nimic de făcut decât să învăț si mama era foarte mulțumită .

Luca P.O.V

A trecut o lună...cea mai tristă lună din viața mea . Nu am vorbit cu Dana și asta ma afectat mai mult decât as fi crezut . O vedeam cum ma privește și parca simțeam cum picioarele mă lasă . A slăbit foarte mult în această lună și asta ma îngrijorează . Am încercat să "liniștesc apele" intre mine si acea jigodie dar nu prea există rezultate dar știți cum se spune "timpul le rezolva pe toate". Mi-aș dori să o am lângă mine în orice moment dar amândoi am fi în pericol și nu ma risc să i se întâmple ceva . Diseară sunt invitat la majoratul unei fete si sigur o să ma duc sa-mi înec amarul în băutură așa cum nu am mai făcut de mult .

Dana P.O.V

În această seara sau mai bine spus peste 3 ore trebuie să fiu la majoratul Oliviei ..una dintre prietenele mele . Am hotărât să mă îmbrac cu o rochie neagra lungă , pantofi de culoare neagra iar ca accesorii doar cercei micuți de culoare argintie . Timpul trece al naibii de repede iar drumul până acolo e lung așa că încep pregătirile . După un duș lung încep să ma machez așa cum nu am mai făcut de mult . Aleg un ruj coray , rimel negru si fond de ten iar tot ce pot sa spun este WOW . Nu sunt narcisista dar machiajul chiar mă schimba în bine . Îmi fac bucle ușoare si îmi las parul pe spate . Ma îmbrac și îmi fac o poza sa vada si mama ce fata are . Aud cum cineva apasă soneria și imi dau seama ca este Josh un prieten foarte bun care sa oferit sa ma ducă cu masina .

-Arăți ...arăți Wow !!*a spus cu gura căscată*

- Mulțumesc mult!*am spus rosind* . Nici tu nu ești mai prejos .

Am primit un chicotit din partea lui , mi-am luat cheile de la apartament , geanta mea micuța si am plecat . Drumul a fost foarte scurt dupa părerea mea poate pentru ca am râs mai mult decât am făcut in ultima luna si pentru ca prietenul meu Josh este un super băiat .

Am coborât din mașină si muzica se auzea de la intrare iar tot ce vroiam acum era să ma distrez . Cand am pășit înăuntru toți erau cu ochii pe mine .

-Dana tu ești? *a spus Olivia*

-În carne și oase ! *am spus râzând*

-Ești superbă ! *a spus ea încă mirată de apariția mea*

-Tu vezi cat ești de frumoasă si majoră?  Asta este seara ta deci LA MULȚI ANI ! Ăsta e pentru tine *am spus dându i punguta cu cadoul meu*

-Este cel mai frumos cadou primit in această seară !*a spus luându ma in brațe*

- Ma bucur enorm de mult ca iti place *am spus veselă*

- Distracție plăcută !

Nu am apucat sa-i mulțumesc deoarece bruneta focoasa a plecat de langa mine . M-am așezat pe canapeaua de lângă o ușa mica si cum așteptam comanda am văzut pe cineva care se așează lângă mine . Era Luca ! Am plecat de acolo pentru ca nu vroiam sa-l vad si sa imi strice toată seara . Am urcat sus intr o cameră unde era liniște si ce sa vezi am si un balcon . Am ieșit pe balcon si un vând rece mi-a făcut pielea de găină . Am auzit ușa dar nu am băgat în seama acel sunet dar am simțit două mâini calde care îmi înconjoară talia si doua buze care îmi ating obrazul așa că m-am întors și doua lacrimi si-au făcut apariția datorită imaginii din fața mea . Era Luca băut chiar foarte băut . Avea ochii roșii iar mirosul de lângă el  era insuportabil .

-Ce dracu vrei? *l-am intrebat direct*

-Pe tine !*a spus el repede*

- Adică?  *am spus surprinsă*

-Vreau s...

- Stai nu-mi spune! Acum nu știi ce vorbești pentru că esti băut .

-Îmi pare rău ! * a spus Luca cu ochii înlăcrimați*

- De ce ? Pentru că mă eviți ? Pentru că eu țin la tine mai mult ca la mine?  Pentru că am avut încredere in tine?? DE CE ? *am spus ridicând tonul*

- Nu înțelegi!

-Ba da , înțeleg chiar mai bine decat crezi tu ! Nu vrea să te mai vad .

Si cu asta am plecat acasă însoțită de prietenul meu Josh până în fața blocului . I-am mulțumit și i-am oferit un pupic pe obraz .

Când am ajuns in apartament am aruncat toate hainele cu care eram îmbrăcată într-un colt al camere si am adormit doar în lenjerie intimă .

Luca P.O.V

Ma trezesc cu o durere de cap groaznică și motivul : băutură pe care am consumat o din cauza sentimentelor pentru o fată care mi-a pus capac . Aseară am venit acasa cu ajutorul unui prieten și știu ca am vorbit cu Dana . Eram cât pe ce sa-i spun adevărul dar ea nu a vrut . Era frumoasă aseară . Era cea mai frumoasă fată pe care am vazut o . Pentru ea as muta munții din loc , dar ea încă nu știe . Stiu ca în această lună am fost un nesimțit si un prost dar tot ce am făcut a fost pentru ea .

Heiii ♥♥ ce credeți că se va întâmpla in următorul capitol?  Aștept părerile noastre

Te iubesc ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum