YENİDEN MERHABA

13 0 1
                                    

-"Anlıyorum... Demek adı Foxy... Onu kolayca halledeceğiz... Tek yapmamız gereken Mangle'ı yem olarak kullanmak! Hahahahhahhahaha!!!!

  Çadırdaydık. İkimiz aynısında. Pirate cove gittiğinden beri moralim bozuktu. Ben bağdaç yapmış otururken o da kollarını bana sarmış, önümde yatıyordu.

-"Foxy, biz ne zaman evleneceğiz?"

  Heyecanlı olması normaldi ve artık haklıydı da. Sonuçta ben 17, o da 16 yaşında değildi artık. İki yıl olmuştu şu ormanda yaşadığımız.

-"Yakın süreç içerisinde, söz veriyorum."

  Beni dudağımdan öptü.

-"Tamam :)"

  Dışarıya çıktık. Sakince yürürken solumuzdaki çadır yırtıldı! Yırtan şey ise üzerimize döne döne gelen tabaktı!!! Sevgilimi tuttum. Neyseki ıskalamıştı.

-"Seni psikopat!!!! Ye şu yemeğii!!!!

-"Hayır, hey dur, n... n'apıyorsun???!!! Bırak o tencereyi! aaaaaaAAAAAAAA!!!!"

  Kavga edenler Puppet ve ağzına bir tencere kuru fasülye doldurulan Springtrap'tı.

-"Zavallı..."

-"Zavallı..."

  Yürümeye devam ettik.

-"Bonnie!"

  Onun iş yerine geldik. Bize yeni parçalar yapıyordu. Mangle'ı da o düzeltmişti ikinciye. Ama benim parçalarım bulunamadığı için...

-"Selam çocuklar." dönerken arkasındaki Chica'yı fark ettim. Bize yaklaştı. Birkaç saniye durdu ve beni öptü!!!

-"FOXYYY!!!!"

  N'olduğunu anlamamıştım. Kıpırtayamıyordum. Bonnie bayıldı. Springtrap ile Puppet yırtıktan baktı ve Freddy koşarak bana atladı... Bi an kancamı kaldırmışım. Koca ayı yere devrilirken Chica yavaşça uzaklaştı. Birbirimize bakıyorduk. Fakat ben kıpırdayamıyordum. Elindeki iğneyi bana gösterdi.

-"Artık benimsin..."

  Bunu köşeden yaptığı için kimse görmemişti. Etraf karardı ve aydınlandı. Sanki kişilik değiştirmiştim. Chica'yı öptüm. Gerçekten garipti. Mangle ağlıyordu ve bu o anda hiç üzücü değildi. Yeni sevgilimle oradan ayrıldık...

  Birkaç gün sonra Chica çadırıma yerleşmişti bile. Kendisine de bir korsan baş bandı, göz bandı ve kanca yapmıştık. Ben yatağıma uzanıkken, o da oraya yaslanmış uyuyorduk.

  Ertesi gün eski sevgilim bizimle konuşmaya geldi.

-"Foxy, nasıl hemen fikir değiştirebilirsin???"

-"Ben sadece sevdiğim kişiyle birlikteyim. Üzgünüm ama sadece böyle mutlu olabilirim." Chica'yı öptüm. Mangle ağlamak üzereydi.

-"Yine de arkadaş kalabiliriz belki..." dedim

-"Ama yine de..."

  Aklıma bir fikir geldi. O susarken ikisine de dedim.

-"Bir dakika dışarıya gelir misiniz?"

  Mangle'ı yeniden sevmemin tek yolu, o ilaca kimi sevdiğimi beslemek. Yoksa hiç mutlu olamayacaktım. Bi yeni sevgilime baktım. Dümdüz ileriye odaklanmıştı. Bir de eskisine döndüm... Bana bakıyordu. Bu sefer gözlerimi saklayamamıştım. Fark etmişti.

  Bilmeden çadırların tam orta yerine vardık. Neredeyse herkes oradaydı. Bu kalabalığın arasında Chica beni bir çadıra yasladı ve öptü! Herkes sinirle bakarken Mangle gülümsüyordu. Anlamıştı...

ÇAAAAAATTTTT!!

Chica metrelerce fırladı. Yanağını el izim kaplamıştı. Pişman olmuşa benziyordu. Ama öyle değildi... Ayağa kalktı ve Bonnie'yi çağırdı. Kulağına birşeyler fısıldadı. Saf robot da Chica'nın onu seveceğini zannederek üzerimize atladı! Ben kancamı savururken daha az önceye kadar arkadaşım olan robotun maskesini fırlatmış haldeyim!!!

Bölüm 1 bitti...

Yazarın notu: Evet, dediğim gibi geri döndüm. Ve artık part part değil, tam olarak yazmaya karar verdim. Yani yine on bölüm olacak. Hepsini birleştirip bir film veya da dizi olarak düşünebilirsiniz. Görüşürüz :D

Fnaf Foxy'nin hayatı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin