ısrar

143 7 3
                                    

Haziranın son günüydü 4 arkadş 2 yıldır biriktirdikleri para

İle güzel bir tatil yaşayacaklardı . Tek sorunları neyle gideceklerini bilmiyorlardı ... yaprak , azra , ecrin , kumsal ne yapacaklarını düşünüyordu sanırım 2 yıldır kurdukları rüya suya düşecekti. Bu kadar çabalamanın sonuçları bir otobüs bileti alamadıkları içinmiydi? Şimdi iki yıl dahamı bekliyeceklerdi ? Tek çareleri kumsalın sevgilisindeydi...

Kumsalın sevgilisi yakışıklı uzun boylu sarışın ve zengindi. Ama bunlara rağmen kumsal onu sevmiyordu adı ise dorukdu kumsal dorukdan ilk zamanlar hoşlantı duyardı şimdi ise nefret ederdi bu sıcakta evde oturmak yerine yüzmek serinlemek isterlerdi Artık kumsalın doruğu aramaktan başka bir çaresi kalmamışdı. Kumsal doruğu aradı ama içinden ne küfürler sayıyordu neler... doruğa dedikleri ise

Aşkım biz 3 aylık tatile çıkıcaz da birazcık sıkıntı yaşıyoruz yani maddi durum açısından yardımcı olurmusun???

İç sesim : bok bana para ver lan mal hadi piç

Doruğun dediği ailem sıkıntıda . Başliğcam şimdi onun sıkıntısına görecek o piç ... tabi kızlarında yardımıyla doruk ikna edildi şimdi en zor kısım son gün biletini nereden alacağız? tabi onuda azranın sevgilisi murat halletdi bu sevgililer bir tane . Bütün işler oldu ... haa bir de otel Rezervasyonu otel numarasını arayan ecrin şok oldu ne odanızmı yok hayıııııııır olamazzzzzz kızlar oda yok napıcaz kızlar düşünúr durur ama şimdi nereye gidecekler piç resepsiyon mal resepsiyon öküz resepsiyon kumsalda üzülür çünkü o tatil için doruğa sexsi laflar söylemiştir.

Başta 1 sıkıntı vardı şimdi ise bin sıkıntı var offffff bu ne be mal mal oturucakmıyız .

E kızlar yazlık diye bi şey icat edildi bilginize . azra sen ne dediğni farkındamısın ???? Bodrumdaki yazlıkların fiyatı ne kadar sen biliyormusun ha bizim yzlığmız var ya yaprakcım . Peki babandan nasıl anahtarı almayı pilanlıyorsun ??? O bende siz hazırlanın yarın tatile çıkıyoruz...

bekle bizi BODRUM biz geliyoruzzzzzzzzzzzzz.

Yaz ArkadaşlarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin