16

393 38 13
                                    

Yaz tatiline girişten yaklaşık bir hafta sonrasında dörtlü her şeyi arkada bırakmış ve Kris'ten ödünç aldıkları (!) araba ile uzun bir yolculuğa çıkmışlardı. Hepsi bunun onlara iyi geleceğine emindi.

Bir süre sonra benzini azalan arabayı yine Kris'ten borç aldıkları (!) para ile fullediler. Kafede oturup kahve aldılar ve sohbet ettiler , okuldan ve tanışmalarından bahsederken koca bir senenin nasıl geçtiğine şaşırdılar, yeterince ayıldıklarında arabaya bindiler ve tekrardan yola koyuldular.

Yolda ise arkada oturan Jennie ile Lisa'nın sürekli birbirlerine bakıp gülümsemeleri dışında ilgi çekici bir şey olmadı.

Güzel bir manzaraya denk geldiklerinde Lisa arabayı durdurdu.
Biraz hava almak istediğini söyleyip dışarı çıkıp etrafa bakındı ve ilerledi.

"Lisa! Dikkat et burası bir uçurum."

Kız görüntünün büyüsüne kapılmış bir şekilde kenara oturup bağdaş kurdu.

"Düşeceksin aptal." Jennie yanına gülerek gelip oturunca iç çekti.

"Noldu?"

"Sadece... burası çok tanıdık."

Jennie güldü

"Buraya geziye gelmiştik hatırlamıyor musun?"

Lisa bir süre düşünüp başını salladı.

"Bu sene hani?"

"Hatırlayamıyorum."

Sessizlikten sonra tekrar konuştu.

"Burası çok güzel."

"Oldukça da yüksek."

Jennie kafasını uzatıp bakınca Lisa da aynısını yapıp geri çekti.

"Ev-

Bir saniye, o neydi?"

"Ne neydi?"

İkili tekrar kafasını uzattı ve Lisa ileride parıldayan mavi bir metal yığınını gösterdi.

"Bir otobüse benziyor."

"Otobüs mü?"

"Sanırım. Neden ki?"

Lisa aniden gelen baş ağrısıyla gözünü yumdu.

"İyi misin?"

"Çok güçlü bir dejavu yaşıyorum, sanki o otobüse binmişim gibi."

Ağrının hafiflemesi üzerine gözünü açtı.

Arkasını dönüp arabaya bakınca diğerlerini göremedi, önüne tekrar döndüğünde ise elindeki el çoktan gitmişti.

-------

Ee napıy10uz

Straight | Jenlisa ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin