Nagytiszteletű Közönség!
Elérkezett a pillanat, mikor fény derül a Szavazás eredményére! Dobpergést kérek.
* drddrdrrdrdrrdrdrrr...*
.
.
.
.
.
.
.
.
BELÜL!
Hogy őszinte legyek, itt a Wattpadon, de még az Instán is a díszek külső részen való elhelyezése állt nyerésre. Még a Facebook történetemben is, bár ott csak 2-3 ember szavazott.
De, ami igazán nagy fordulatot hozott, a teljes elmúlt 1 hetemben, nem csak a szavazásban, az a PH volt. A Pesten Hallottam fb csoport, aminek ugyan tagja vagyok már egy ideje, de sosem posztoltam. Kinek hiányzna, hogy szétosszák egy billentyű elütésért. Itt tettem ki a 3 eddigi legjobb darabom, köztük ezt az utolsót is ugyanazzal a kérdésemmel.
Nagyobb reakciót kapott, mint gondoltam! Sokkal pozitívabb kommentÁRADAT jött rá, mint sejtettem, hogy lesz. 1,5K like-ot kapott a bejegyzésem egy nap alatt és rengeteg kommentet, amiben szavasztak a népek és dicsérték a munkám. Majd eldobtam az agyam!!! Össz-vissz 2 ember volt, akik félig savanyú szájjal írtak, de az egyikőjüket kapásból kiosztotta egy másik tag. XD A másikat meg magam tettem helyre. ;)
Na itt számoltam össze a szavazatokat és fordult át az arány. Többen kajak érveltek egy-egy választás mellett. :)
Ez volt az egyik esemény.
A másik...
Azóta kapom az üzeneteket és felkéréseket különböző megbízásokra. Könyv, füzet, magában borító, restaurálás, de még autó kormánykerekének újrahuzatolását is bőrből!!! Őrület!!! A legtutibb meg az volt, hogy mikor alig 2 órája dobtam fel a posztot fb-ra, melóban, ugye a reptéren, séta közben az egyik dolgozói checkin kapunál a biztonságis srác leszólít, hogy "karórát is vállalok-e? Mármint az újraszíjazását." Megfordulok, hogy "sajna, ahhoz még nincs megfelelő anyagom, de mindenképp szólok majd." KAJAK ARC ALAPJÁN LEVADÁSZOTT A SEMMIBŐL!!! Veszélyes ez a fb. O.o Persze azóta én is rátaláltam, mivel küldött ismerősi meghívást... ^^
Szóval ezen a héten a megrendeléseket készítgettem, amikből megmutatok néhány 'in progress' képet. (Elnézést a sok angolért. Ma a boltban egy 'ah, I'm sorry'-val kértem elnézést, mikor valakinek nekimentem. És igen, magyar közegben voltam, itt a sarki boltban. ^^')
Egyikőjük ezt az elrendezést kérte konkrétan:
Egy másik, méh-mintát kért: (még csak a vázlatot fotóztam le)
Egy borító antik dizájnnal: (semmi konkrétum, de a második sor tetszett neki)
Másik borító tulival: (itt végre megvan a könyv pontos mérete, amire kell a borítás)
Éééééssss egy rakat érdeklődő, akik csak... érdeklődtek. Még egy volt osztálytársam is felfigyelt rá. :D
Még nem teljesen tértem magamhoz, annyira örülök ennek az egésznek! :D A boltomat persze még nem nyitottam meg. Előtte kellene egy könyvelővel beszélnem és a hivatalos oldalát elintézni. Amire most kevés időm van.
Remélem nem keserítettelek el titeket a díszítés befejezésével. Eddig nem csináltam ilyen egy farigcsálás és kreatívkodás kivitelezésében, de ezúttal őszintén nem tudtam dönteni a kettő lehetőség közt. Mindkettő nagyon tetszett. ^^
Holnap elnézek a Bp-i Lurdy Házba, mivel ásványkiállítás van a hétvégén, és megpróbálok beszerezni néhány igazán különleges követ borítódísznek. Aki erre jár, dobjon egy üzenetet, talán még össze is futhatunk arra! ;)
Kellemes hétvégét Hölgyeim és Uraim! :*
Shina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Off Topic 2.0
Rastgele2019-es évtől. Az előző folytatása, a.k.a. kihívások, hírek, képek, rajzok, szavazások... Vagyis minden egyéb, aminek nem ajánlatos a történet menetét megszakítani. Utalgatásokra lehet számítani/OffTopic, Moonlight, Primal Instinct, Being a pet, Sh...