Eu:Joc...Spun cu o voce joasa si trista.
Cristi isi da seama ce va urma si se intriseaza extrem de mult...
Cr: Ok...spune....Spune trist.
Eu: Cristi eu...eu...eu nu stiu cum sa iti zic! Spun si plec,ii spun la revedere mamei Muntenilor si plec alergand!
L-am auzit pe Cristi strigand dupa mine dar nu l-am ascultat si mi-am vazut de drum.Ajung acasa si ma tranesc in pat adormind instant. Ma trezesc dimineata si ma grabesc pentru ca intarzeam la scoala.Ma imbrac cat de repede pot adica asa:
am ales cat de repede am putut...Imi i-au ghiozdanul si plec la scoala. Acum sper sa nu dau ochii cu Cristi.
Ajung acolo si intru absolut neobservata prin clasa,ma asez in banca si stau pe telefon. Dar din pacate ma trezesc cu Cristi langa mine.
Cr:Diana putem vorbii? Spune cu o voce stinsa.
Ma intorc cu fata catre el si eram socata, avea ochii rosii,cearcane foarte mari,si imbracat probabil in pijamale.
Eu:Doamne Cristi ce ai patit? Spun punandui mainile mele pe fata lui.
Cr:Nimic important,am stat sa ediez un video si se pare ca a durat cam mult.spune,putem vorbii?
Eu:Despre?
Cr:faza de ieri...Spune in soapta.
eu:Uite, nu puem vorbii aici!Poate dupe scoala,ok?
Cr:Ok!
Incep orele,iar Cristi se muta in alta banca,simteam si vedeam ca in toate orele se uita la mine cu parere de rau si dezamagire,in pauze nu putea vorbii cu mine,nu a schitat niciun zambet toata ziua,si cand il vedeam asa nu mai zambeam nici eu.Au fost cele mai lungi ore pe care le-am avut.
Ne da drumul acasa,Cristi in a doua ecunda a iesit din clasa,iar eu in spatele lui. il prind prin curtea liceului si il i-au de mana.El e speriase si cand si-a intors capul era socat sa ma vada.
Eu:Uite,trebuie a vorbim despre iesirea mea de ieri seara.
Cr:Nu Diana,am inteles mesajul nu e nevoie sa mi-l spui! Spune cu mici lacrimi in ochi. Eu deja eram nervoasa.
Eu:ASCULTA AICI BAIETAS!IN CLIPA ASTA IMI SPUI CE SIMTI TU PENTRU MINE!
Cr:E foarte simplu ce simt!....iubire....Spune foarte incet.
Eu:CE MA?
Cr:IUBIRE Diana, iubire....!
Eu:OK,SI TU CE AI INELES PRIN FAZA DE IERI??!
Cr:Ca nu ma mai vrei in viata ta si vrei sa terminam jocul...
Acele cuvinte m-au socat de tot si din cauza nervilor si acelor cuvine am bufnit in plans!
Eu:NU E ADEVARAT! EU VREAU SA TE AM IN VIATA MEA SI VREAU SA TERMINAM JOCUL SA FIM CU ADEVARAT IMPREUNA! spun plangand si incercand sa fug,dar Cristi era socat,si cand m-a vazut ca fug ma prins intr-o imbratisare stransa.
Cr:Diana te iubesc!Si ma saruta apasat pe frunte.
Di:Si eu Cristi. Dar te rog nu mai plange dupa mine,am fost o dobitoaca ca am fugit.
Cr:Nu esti o dobitoaca si in plus de unde stii ca am plans!
Di:Te cunosc!spun zambind
Cristi ma i-a de mana si mergem la el acasa...
hey am revenit cu un nou capitol dupa ceva timp si mno...sper sa va placa byee!!