Esma'nın yanına gittiğimde meraklı gözleri ağzından çıkan sözleriyle bir olmuştu . Hemen sordu neler olduğunu . Mecburiyetten anlattım . Afedersiniz oha! Sözcükleri 20 yi buldu nerdeyse her dediğim Söze o kelimeyi kullanıyordu. Neyse bu gün de böyle geçmişti. Bir sonraki gün, gelmiş çatmıştı okulun Kapısı'ndan hem heyecanla hem de korkuyla girdim. Onun yüzünü dahi görsem kalp krizinden oracıkta ölüp gideceğimi düşünüyordum. Şu saçma şey vardı.. Neydi onun adı? Haa aşk. İşte o saçma berbat duygu benim kalbimle buluşmuştu o günlerde. Ancak bu kadar Korktuğum ve heyecanlandığım gün beklediğimden basit ve normal geçmişti. Taa ki öğle yemeği saatine kadar .5. Ders bitmiş ve yemek zamanı ( okulda en Sevdiğim ders) gelmişti. Elimde derste oynadığım kalemle merdivenlerden aşağı iniyordum ve o an farkettim kalemin elimde kaldığını.geri çıktım yukarı bu arada Ahmet'ler geliyolardı . Ben ona çarpmamak için duvara dayadım kendimi öyle Yürüdüm. O aniden karşıma çıktı . Burun buruna kaldık o anda çok utanmıştım. Hiii dedim karşıma çıktığında bana dedi ki: Yemeğini ye sınıfa gel bi şey konuşucaz. Ben o kadar korkmuş ve irkilmiştim ki kelime çıkmadı ağzımdan . Ancak o gittikten sonra bağıra bağıra : senle konuşucak neyim var ki ? Allah Allah ... Dedim çok heyecanlanmıştım. Malumunuz üzere hayatımda ilk kez oluyodu böyle şeyler . Oldukça masumdum o konularda daha önce erkeklerle böyle bir münasebetim olmamıştı . Olmamalıydı zaten. ?? Dinimizce yasaktı böyle şeyler. Zina?! Ama ne yapsam vazgeçirmedim şu ana kadar . Şu anda bu Yazıyı o çocukla 1. Senemin sonunda yazıyorum .tam olarak 1 sene uğraştım ondan kaçmaya. Hiç mi hiç bırakmaya niyeti yoktu adamın.!? Ne söylesem seni seviyorum derken hissedilen sıcaklık gibi algılıyordu her kelimemi. Tabi bazen başarır gibi olmuşluğum vardır ama gene onun karşısında hissettiğim heyecandan ve bazen onu kaybetme korkusundan seni seviyorum demeyi ben bile başardım. 😄😊 hiç daha mutlu görmezdim onu böyle . Neyse ben anılarıma devam ediyim.
Sanırım farkında olmadan aynı şeyleri 2 bölüm yazmışım olabilir yani uzun süredir girmediğim içün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7.sınıfım
Non-FictionVazeçemediğiniz bir çocuk ve mucizevi hayatınızda değişikliklere var mısın? Benim hikayemi okumakla başlayabilirsin