Bylo krasne letni rano a me jako vždy probudilo jemne svetlo slunicka v obliceji. Jako kazde jiné rano jsem vstala z postele a svema dverma jsem odebehla do staje. Byly to dvere z meho pokoje do staje k memu vernemu konickovi Winterovi. Uz jsem mela vedle nej od mamky pripravene sedlo a oteze. Akorat ja se na to vždy vykaslu, sednu si na Wintera a rychle odjedeme na louku co nejdal od domova. Dojeli jsme k hlubokemu potoku, který muj byvaly kun nikdy nepresel. „Musime to zkusit Wintere.“ Rekla jsem a Winter jemne zarehtal. Pobidla jsem ho do kroku a on se vydal na pric vode. Nejdriv vodu ozkousel jednim kopytem a pak tam cely zahucel. Nastesti mel vodu jen po bricho, takze jsme to v klidu presli. Dosli jsme na opustenou louku, kde byl zchatraly posed a vsude okolo jen lesy, kteryma protekal hluboky potok. Slezla jsem z Wintera, kousek od nej poposla a po zadech spadla do travy. Zacala jsem se chichotat. „Tohle je to spravne místo!“ Rekla jsem a otocila se za Winterem. „Ale dneska mam narozeniny, mela bych byt doma.“ Zalekla jsem se, zvedla se, naskocila na Wintera a odjeli jsme zpet domu. Wintera jsem zase ustajila, dala mu seno a vodu a sla zpet domu. Cestou jsem se ještě stavila u slepic pro vajicka. Dosla jsem do kuchyne a všechny pozdravila hlasitym vykrikem. „Dobře rano rodino!!“ „Dobre.“ Odpovedela mamka. „Tak co dostanu k narozeninam?“ „No, vis zlato, desis me tim, jak kazde rano nekdy v sedm odlezes do staje a odjedes na neosedlanem koni. A tak jsem se rozhodla, ze pojedes za tatou do Londyna.“ „Co?! Blaznis?! Vzdyt mi rekl, ze me tam nechce!“ „Ja jsem se za tebe omluvila a nevadi mu, ze prijedes. Naopak. Bude rad.“ „Ale…“ „Zadne ale! Domluvila jsem!“ Vykrikla mamka a z kuchyne odesla. Ja jsem si sedla na zidli a samozrejme jsem si neuvedomila, ze mam vajicka a tak jsem je rozsedla. „Sakra!“ Zvedla jsem se. „A novy kalhoty v haji…“ Podivala jsem se na zadek.
Po tydnu u taty:
Prijela jsem pred tatuv dum. Tata cekal u vchodovych dveri. Chvili trvalo nez jsem se za nim doplazila s kuframa, ale byla jsem tam. „Jsem tak rad, ze te vidim.“ Objal me. „Jo? To je super, Paule.“ „Tati, rikej mi uz zase tata.“ Dal mi letmo pusu na celo. „Pojd, ukazu ti pokoj.“ Tata mi vzal kufry a nesl mi je do pokoje. Ja samozrejme sla za nim. Vlezli jsme do jednoho obriho pokoje. Byl cely natreny na ruzovo. „To je tvuj pokoj, pripraveny presne pro tebe.“ „Prosimte tati, kde si na to vzal prachy?“ „Pracuju holcicko, taky bys mohla zacit, uz je ti 16.“ Mrknul na me. „Tak, ja te necham si to tady prohlidnout. A az budes mit hlad, prijd dolu, neco ukuchtime.“ Rekl tata a odesel. Ja jsem si sedla na postel a zacala se kochat pokojem. „No, ruzovou moc nemusim, ale hlavne, ze je to velky.“ V pokoji jsem byla cca hodinu a pak me chytnul zachvat zrani. Sla jsem dolu za tatou, ale ten tam nebyl. „Tati?“ Nikdo se neozval. Zacala jsem chodit po baraku abych ho nasla, ale nenasla jsem ho. Naopak jsem nasla obri televizi. Sedla jsem si naproti na gauc a vsimla si ovladace. Vzala jsem ho do ruky a zapla si televizi. „A nyní One Direction!“ Ozvalo se z televize a ja to musela rychle prepnout. „Dat vot mejks ju bjudyfl!“ Zase jsem to prepla. „Vsude jen a jen ty buznicky. To tady nemuze byt něco normalniho?“ Rekla jsem a vypla to. „Ahooj zlaticko! Jsem tady!“ Otevrely se dvere a vesel tata. „Kde si byl?“ „Musel jsem neco zaridit.“ „A co?“ „Chces to vedet?“ „Jo.“ „Tak bez do pokoje, uvidis u vecere. Bude v sedm!“ Rekl tata a ja odesla do pokoje. „V sedum? To je za pul hodiny, to nepreziju.“ Rekla jsem avysla z pokoje. „Tati! Pul hodiny me v pokoji neudrzis! Jdu se projit!“ „Blaznis?!“ Tata pribehnul. „Vzdyt se ztratis.“ „Tati, ja se neztratim. I doma jezdim na neznamy mista.“ „Ale tohle není u vas doma. Po veceri pujdeme nekam spolu, treba do kina. Beres?“ „No jo porad.“ „Ted se bez treba vykoupat do bazenu, nebo si zaskakat na trampoline.“ „K cemu ti je trampolina?“ „Tu jsem koupil pro tebe.“ „No tak ok.“ Odesla jsem do pokoje se prevlict do plavek. Vzala jsem si do ruky rucnik a sla na zahradu. Rovnou jsem skocila do vody. Velikosti bazenu jsem si vsimla az, když jsem vyplavala. „To je nejaky veliky. Ale co? Cim vetsi, tim lepsi.“ Rekla jsem a zacala plavat.
„Zlaticko! Je sedm! Bez se revleknout a prijd na veceri!“ Zakricel na me tata a ja vylezla z bazenu.
Prisla jsem do jidelny, kde bylo trosku vic lidi. „WTF?“ Rekla jsem. „Vecere.“ Rekli vsichni jednohlasne. „Oo boze, 1D.“ Protocila jsem ocima. „Co tady delaj?“ „Bydlej.“ „Co?!“ vykulila jsem oci. „Jo, a pojd jist.“ Rek9l tata a vsichni si sedli. Ja samozrejme jako poslední. „Dnes prejes ty, Nialle.“ „Dobrou chut, Lily.“ Rekl Niall a podival se name s usmevem. „Ted prej dal ty.“ „Dobrou chut tati.“ Rekla jsem a podivala jsem se tatovi do oci. Vsichni si poprali a zacalo se jist. K jidlu byla svickova, kterou jsem rychle snedla, ale bohuzel jsem musela ješte pockat na ostatní. Vsichni dojedli a ja uz konecne mohla od stolu. „Nezpomen, jdeme ještě do toho kina.“ Rekl tata. „Nojo, nojo.“ Zasmala jsem se. „Poprvy za tu dobu co je tady, tak se zasmala.“ Zaslechla jse od taty.
Po kine:
V kine vedle me sedel ten blondak Niall a ten priteplenej kudrnac. Cestou zpatky domu vedle me sel ten cernovlasej a povidal si se mnou. O tom jedinym jsem vedela, ze není teplej, protože je zasnoubenej. Dosli jsme domu a ja byla strasne unavena a tak jsem sla spat.
Rano:
Vzbudila jsem se a vedle me stali vsichni kluci. Zayn v rukach drzel snidani. „Dobre rano ospalce.“ Rekli vsichni jednohlasne a dali mi jidlo. „Kolik je?“ „10:30.“ Zasmal se Zayn. „Tolik?“ „Ano.“ Rekl malej.
Bla bla bla….
Po Mesici u taty jsem se s klukama spratelila a dokonce si zapamatovala jejich jmena. Blondatej je Niall, kudrnatej je Harry, malej Louis, cernovlasej Zayn a ten poslední Liam. Zamilovala jsem si je. Ne kvuli tomu, ze zpivaj, ale kvuli tomu, jak se chovaj. Bylo rano a u me postele stal jen Liam. „Dobre rano.“ „Dobre, jaktoze si tady jen ty?“ „No, to je jedno.“ Podal mi snidani. „Hele, ja vim, ze se zname jen mesic, ale nechtela by si se mnou jit dneska na veceri?“ „Coze? Proc ja?“ „Zalibila ses mi. Ale to je ted vedlejsi. Pujdes teda?“ „Jasne, v kolik?“ „V 7?“ „Ok.“ „Domluveno, tak zatím ahoj.“ Ja jsem mela uz jidlo v puse tak jsem jenom zamavala.
Vecer:
Odpoledne jsem byla se Zaynem v obchode, aby mi pomohl vybrat něco na sebe. Koupila jsem si cervene saty obsivane flitry a cervene lodicky. V sedm se u me v pokoji stavil Liam. Ještě jsem se dolicila a sli jsme. Dosli jsme do nejdrazsi restaurace a tam se najedli. Liam ješte koupil noc v hotelu. Dosli jsme tam a Leeyum se se mnou zacal libat. Netrvalo dlouho a uz jsme TO meli za sebou. „Byla si uzasna.“ Polibil me letmo na rty.