8.bölüm

4.3K 276 69
                                    

   

   Arkadaşlar pek uzatmıycam. Ben bi kitap daha yazmaya başladım. O kitabıma da bakarsanız çok mutlu olurum. Kitabımın adı KARİZMATİK ÖKÜZ bakan bakmayan herkeze çok teşekkür ederim. Volt yapmayı unutmayın. Hadi gençler ÖPÜLDÜNÜZ....

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
   
   Bu olanlardan sonra hiç beklemeden hep beraber eve gittik. Biz eve gittikten sonra Michel okulda olmadığımız haberini alıp yanımıza gelmişti. Tabi gelicek gerizekâlı onun evi sonuçta. Neyse Alex bütün olan biteni Michel'e anlatmıştı. Ama ben onlar konuşurken karşımdaki duvarla kesişiyordum. Yakında duvarla evlenirsem şaşırmam.

   Sonra dayanamayıp ayağı kalktım ve merdivenlerden yukarı hızla çıktım. Şu melezlik gücüm sayesinde daha iyi duyuyorum. Bu sebeple yukarda olmama rağmen hala olan biten herşeyi çok iyi duyabiliyordum.

     En son Tera yanıma gelmek için ayaklanmıştı ama Michel onu durdurdu. Daha sonra kalkıp balkona çıktım. Ama o ses bütün dikkatimi dağıtmıştı. Yolda yürüyen kızın şah damarından geçen kanın o muazzam sesi. Kendime engel olamadan balkondan aşşağı atladım ve kızı takip etmeye başladım.

  Kız kuytu bi sokağa girdiğinde ben de peşinden gittim. Ve kız beni fark etmiş olmali ki arkasına dönüp uzun uzun baktı. Ama iki duvar arasına saklandığım için beni göremedi. Ve yürümeye devam etti.

   En sonunda dayanamadım ve kızın üzerine atladım. Kızın şah damarına dişlerimi geçirdim ve doya doya kanı içtim. O an kız aniden elimden düştü. Ona baktığımda ölmüş olduğunu anladım. Kızı tam oracıkta bırakıp gidecektim ki birinin beni izlediği hissine kapıldım.

   Etrafıma bakındığım da kimsenin olmadığını farkettim. Tam ordan ayrılıcaktım ki önümde dört tane sarhoş adam çıktı.

   "Hey güzellik burda tek başına napıyosun. Kaparlar mazallah!!"

   "Aynen gel seni daha güvenli bi yere götürelim. Ne dersin?"

  "Katılıyorum. Hadi bizim eve gidelim. Çok güzel zaman geçiririz. Haksız mıyım beyler??"

  "Haklısın birader." nedense hiç korkmadım. Ah salak neden korkucaksın ki? Sen melezsin. Ah bazen senin iç sesin olduğum için utanıyorum!! Allah seni alsın iç ses. Bak bi de utanıyomuş. Neyse konumuza dönelim.

   Adamlara bi iki saniye tarlası yanmış köylü gibi baktıktan sonra gülümseyip bana ilk laf atan adama doğru ilerledim ve şah damarına yapıştım. Daha sonra bunu gören arkadaşları kıçını tuta tuta kaçtı. Bende hiç yakalamaya uğraşmadan vampir hızımı kullanarak eve gittim. Tabi kapıdan gircek halim olmadığına göre balkona atlayıp odama girdim. Ve iki tane insan öldürdüğüm geldi aklıma.

   Daha sonra sıcak bi duş aldım ve yattım sanırım bütün bu olanları yarın sabah düşünmem gerekiyo diyerek uykuyla barışmayı başardım.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

  Sabah kalkınca aklıma dün olanlar geldi. Bunları düşünürken tam oflıycaktım ki biri ayağını üstüme attı. Kim olduğunu tahmin etmek pekte zor olmasa gerek. Tabikisi de Alex. Hiç istifimi bozmadan canım ikizime sarıldım ve uyumaya devam ettim.

...

    Birinin kulağımın dibinde çıpırmasıyla gözlerim istemsiz bi şekilde açıldı. Acaba bu kişi kim? Hımmm? Evet anlamak pek de zor olmadı. Tabikisi de Tera.

Kurt Okulundaki MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin