Knee Socks - part 2

1K 90 1
                                    

Louis se dlouho odhodlával, než napsal podkolenkovému princi soukromou zprávu. Odpovědi se mu dostalo téměř ihned. Stačilo pár jednoduchých vět od každého z mužů, aby se dohodli na společném rozhovoru někde, kde mohou reagovat okamžitě. Skype byl jasnou volbou, tudíž si Lou musel vytvořit účet pod falešným jménem. Ale byl rád. Domluvili se na večer, o kterém Lou věděl, že Harry bude pryč. Takže mu nic nebránilo. Nedočkavě hleděl na malou ikonku, až se zbarví do zelena a on bude moct napsat. Bylo mu přislíbeno malé představení a on se již nemohl dočkat momentu, kdy ony podkolenky uvidí naživo. V pár minutách už Lou sledoval bílou košili s motýlkem a šibalský úsměv podkolenkového prince, černá paruka splynula s temným pozadím.


Podkolenkový princ: Proč se mi taky neukážeš? :(

Ehh: Dneska je to celé o tobě, princi.

Podkolenkový princ: Ani tvé jméno znát nemůžu? To je podlé, Ehh.


Princátko našpulilo rty a nahrbilo se.


Ehh: :)

Podkolenkový princ: Nic jiného z tebe nedostanu? Cítím se mírně zklamán.


Louis si došel pro lehkou mikinu za účelem skrýt tetování a poupravil si tepláky, aby jeho erekce nebyla tak viditelná. Za dobu jeho nepřítomnosti mu přišla další zpráva.


Podkolenkový princ: Ty na mě kašleš! :(


Louis namísto odpovědi zapnul webkameru a namířil si ji obdobně jako princ, jen o trochu níž.


Podkolenkový princ: Nekašleš! :)

Podkolenkový princ: Stojí ti. Kdopak za to může, Ehh? Hmm? :)

Ehh: Hádej. Můžeš třikrát.


Princ si k tělu přitáhl své dlouhé nohy a koleny si podepřel bradu. Opět měl na sobě Louisovy oblíbené podkolenky, které se staly jeho zájmem probdělých nocí, kdy odešel do koupelny a představil si Harryho, jak před ním klečí v oněch podkolenkách.


Podkolenkový princ: Není mu těsno v těch tepláčcích, Ehh?


Princ si stiskl ret mezi zuby a následně ho olízl. Lou se natáhl ke klávesnici a krátce odepsal.


Ehh: Je.

Podkolenkový princ: Pusť ho ven a zbav ho toho napětí. Určitě se mu to bude líbit.


Odpověděl princ a otočil se zády k webkameře. Louis polknul, stáhl si tepláky i s boxerkami a uchopil svůj pulsující penis do dlaně. Princátko se rozhodlo začít svou malou show. Opřelo se lokty o pelest a vystrčilo kulatý zadek částečně krytý černou krajkou.

Lou zaúpěl.

Princ zabořil hlavu do peřin a momentálně volné dlaně přesunul na lem spodního prádla, za který potáhl a černá krajka sjela k jeho kolenům. Zbavil se oné černé překážející látky a roztáhl své dlouhé nohy. Zničehonic se však narovnal a otočil se zpět k notebooku. Jeho ztopořený penis byl lehce zahalen bílou košilí, ale i tak byla k poznání úctyhodná délka.


Podkolenkový princ: Líbí se ti, co vidíš? :P


Lou neodpověděl. Princátko totižto stihlo povytáhnou spodní lem košile a začalo si hrát samo se sebou. A tak se Louis prohnul v zádech, z úst se mu vydralo hrdelní zasténání.


Podkolenkový princ: Oh můj bože, zapni si mikrofon. Chci tě slyšet.

Ehh: Ale uděláš to samé.


Odpověděl Louis narychlo, zapnul mikrofon a opět se vrátil sám k sobě.

„Zasténej mi, Ehhhhh..." šeptl princ, pohrávaje si se svým penisem.

Další hrdelní zasténání a Lou padl do peřin. Nezajímalo ho, že by mohl být odhalen. V tuto chvíli ho to ani nenapadl. Jen se hnal za vytouženým vrcholem.

„No tak, udělej se pro mě, Ehh."

„Harry!" zasténal Lou a vyvrcholil si do dlaně. Princ se odmlčel. Okamžitě se odhlásil ze Skypu a Louisovi chvilku trvalo, než na to přišel. Očistil se a napsal krátkou omluvnou zprávu. Cítil se špatně. Podvedl Harryho a nahněval své rozptýlení. Vypnul notebook a zachumlal se do peřin. Zapřemýšlel se. Chce se Harrymu přiznat... Prostě a jednoduše potřebuje sex. 

Larry Stylinson FFsKde žijí příběhy. Začni objevovat