❤Bunuda Başardık❤

24 9 24
                                    

***Namjoon***
Sabah sabah iş yapmaktan bitmiştik artık bakın bakalım nasıl bir şeymiş.Dün akşam yorgun düşmesinler diye uyumaya gittiklerinde bilerek her tarafı dağıtıyorduk.Jin ve jisoo mutfağı dağıtıyor,jennie jimin koltukların yastıklarını atrafa saçıyor,v lisa lavaboların aynalarına ruj sürüyordu.J hope ve suga ise ayakkabılıktaki ayakkabıları dağıtıyordu.Tamam anlatınca biraz şeytanice gele bilir fakat hem biz hem blinkler hem A.R.M.Y ler ve bu mağdur ikili çok eğlenecek.En çokta biz.😅

***ROSÈ ve JUNGKOOK'tan***
-Biliyordum işte hep acısını çıkarıyorlar.(rs)

-Aynen hyunglarımın böyle olduğunu biliyordum ancak noonalarımda bi tuhafmış ya aynalara ruj sürmek nedir ya??(jk)

-Ben bile bu kadar ileri gideceklerini bilmezdim!(rs)

-Eminim şu anda bir oda ayarlamışlardır,bizi evdeki v live için kurulan kameralarsan izliyorlardır.

***
-Bu maknea lar pek bir bilmiş oluyor ya,baksana nasılda anladı(sg)

-Aynen,ama şurada 2 haftamız kalmış bari iyi geçirelim.(jh)

-Gerçekten iyi arkadaş olduk ha biz(ls)

Tae sessizce

-Sadece arkadaş mı ola biliyoruz?

-Efendim tae ne dedin?(ls)

-yok birşey sana katılıyorum dedim(th)

-Değil mi ama çok iyi vakit geçiriyoruz(jin)

***ROSÈ ve JUNGKOOK ***

-Jungkook hayır dokun ona.

Afferiiin şimdi hiç toparlayamayız.Çünkü mr. bunny çamaşır deterjanının hepsini yere boşalttı.

-Ya ne bileyim ben bunun çamaşır deterjanı olduğunu.

-Bak mr.Bunny koskoca üstünde çamaşır deterjanı yazıyor nasıl görmüyorsun anlamıyorum.

-Ben gözlük kullanıyordum hobi hyung bana daha yakışır diye aldı ne yapa bilirim?

-Tamam tamam sen mutfaktan başla ben salondan ha?

-Olur iyi seçim,good job🐰🐇

-Ya bak gülme o tavşan dişlerinle.

Bunu dediğim anda şaşkınlıkla birbirimize baktık.Hemen elimi anlıma yapıştırdım.Sonra konuyu kapatarak işe başladık.

***
-Yalnız sizin kız bizim tavşana aşık olmuş.(jm)

-Aynen baksana,ama sizin tavşanda az değil bakışlara baksana.(jennie )

-Neysede,eve bakın bunu biz mi yaptık?(lisa)

-Dün içimize şeytan mı girdi?Azıcık acısaydık ya(js)

-Kaç gündür geç kalkıyorlar bir işin ucundan tutmuyorlar.Hakettiler.(jin)

***5 saat sonra***
-Bu neydi böyle ya 10 saat dans etsem bu kadar yorulmazdım ya.

-Al benden de o kadar,çok acımasızlar bunlar.Hadi kendimi geçtim sen bu zatıflıkla o sandalyeyi kaldırınca çat diye kırılacaksın diye korktum.

-Ne yaparsın??Çok uykum var yaa😪😪

***JİSOO

Kameraları çoktan kapatıp konuşmaya daldığımızda,ses soluk gelmediğini anladığımızda aşşağıya indik.Inmez olaydık ki,bu tatlılık karşısında öle bilirdik.Durumu şöyle anlatayım,yorgunluktan çatlamış bu ikili koltuğa oturmuş,rosé'un başı jk'un omzunda,jk'un başı ise rosé'un başındaydı.

Kısık bir sesle

-hey biriniz v live açsın da şunları çekelim.

-Haklısın açıyorum (jin)

-Anyonghaseyo yorobun bu ikiliyi BİRAZCIK yormuş ola biliriz ama bu tatlı sonu görmek hepinizi çok mutlu edecek.

Kamerayı harika ikiliye çevirdiğimde yorumlarda hep😍🤗 bu tür tatlı emojiler paylaşıyorlardı.

-Üşümesinler ikiside terli hasta olurlar üstünü örtelim.(tae)

-Aynen(ls)

Lisa gidip üstlerini örttükten sonra hepimiz kendi odalarımıza dağıldık bu tatlı ikili bu şekilde kalsın.

***
Gözlerimi açtığımda onu karşımda görmeyi tahmin etmiyordum.Nasıl bu hale gelmiştik?

Nasıl bu hale gelmiştik?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Devamı gelecek bölümdee.Evet ard arda 2 bölüm yükleyince biraz tuhaf oluyor insan.Lütfen oylamayı ve beni takip etmeyi umutmayın.Saat gece 01:10 lütfen emeğimin karşılığını sevginizle verin❤İyi geceler😊😊😊🤗

❤MY LİFE AND YOU-Tamamlandı✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin