Hoofdstuk 4

390 13 3
                                    

pov Jelayla

'we moeten jullie nog wel 1 ding vertellen. jullie moeten morgen naar school want het is morgen maandag' zegt liam. ' is goed maar wat moet ik dan aantrekken?' vraag ik. 'daar weet ik wel iets op' zegt zayn. hij pakt zijn telefoon een tikt een nummer in.

'heyy pezzieboo'

'.......'

wil je met de zoon en dochter van 1D mee shoppen?'

'JAAAAAAAAAAA' schreeuwde perrie dus zoo hard dat wij het zelfs konden horen.

'Ik zie je zo bij ons xxx' zei zayn en hing op. nog geen 5 minuten later komt er een mini cooper aanrijden met een Engelse vlag op het dak.'perrie is er' zei ik. zayn stond op en rende naar de deur  'Auw' hoorde we zayn zeggen. ik rende erheen en zag dat perrie op de camera snel naar de deur rende en de deur tegen zayns gezicht open gooide. 'HAHAHHAHAHHAHAHHAHA'

Na het shoppen

we zijn eindelijk terug we hebben wel genoeg kleding gekocht voor 10 jaar. of teminste zo voelt het. we hebben daar ook gegeten en heg is besg laat dus ga ik naar mijn kamer toe. als ik daar ben ploc ik op mijn bed en val al snel in slaap.

volgende ochtend 6:00uur

'HAPPYS BIRTHDAY JELAYLA EN BJORN!' hoor ik opeen uit de gang. ik schrik wakker en ga me klaar maken voor mijn eerste schooldag. ik doe een high waist short aan in het zwart met een knal roze crop top met daarop  " Be the sun in you' erop. ik doe er nog knal roze vans onder en een paar zwarte en roze armbanden om samen met wat roze rozen oorbellen. ik lak mijn nagels mooi roze met zwarte strikjes. ik pak mijn grote zwarte gucci tas en pak hem alvast in voor school. ik pakte snel nog even mijn samsung s5 met knal roze hoes met  'Be a wale' en witte strikjes erop. ik liep mijn kamer uit en kwam bjorn tegen op de gang. hij had een zwarte vest aan met een blauw shirt  en een zwarte broek met blauwe jordans eronder. hij had een zwarte rugzak. we feliciteerde elkaar en liepwn samen naar beneden.  'GEFELICITEERD' riep iedereen. ik keek rond en mijn oog bleef hangen bij een meter hoge taart met de ene helft knal roze en de andere helft was knal blauw. ' wow kon ik nog net uitbrengen.

7:45

het was tijd om naar school te gaan. 'we gaan naar school toe' riep ik. Bjorn en ik pakte onze fietsen en gingen opweg naar school.  de weg naar school was maar 10 minuten fietsen. dus we waren er best snel. 'hallo wij zijn nieuw hier.' zei ik. de vrouw achter de balie glimlachte even. 'namen alsjeblieft' zei ze. 'Jelayla en Bjorn HoMaPaStylinson.' ze tikte het even in op de computer en printte de roosters uit. 'dank u wel.' zeiden Bjorn en ik tegelijkerteit. mijn eerste les was kooken. ik zat heel even te klooien op mijn telefoon tot ik botst. 'auw' hoor ik een meisjes stem zeggen. 'ik ben jelayla' zeg ik. 'Jessica, maar zeg maar Jess'zegt jess dus. ze is ongeveer 1 meter 60. ze heeft badeau rood haar met slag erin. ze draagt een blauwe croptop met '' call me a magcon fan'' erop. ze heeft een zwarte high waist short aan met blauwe vansen blauwe oorbellen en armbanden. ze heeft een donkerblauwe chanel weekend tas als schooltas. 'uhm weet je misschien waar het kooklokaal is?' vraag ik. 'ooh dan zit je bij mij in de klas volg mij maar' zegt jess. na een paar minuten zijn we bij het lokaal. we worden ook in groepjes verdeeld. ik zit bij Jess, Josh en Jaden. Josh en Jaden zijn een tweeling en lijken sprekend op elkaar. 

heyyy hoe gaat het?

nou hier weer een hoofdstuk. Jess gespeeld door @NoortjeLovesMagcon. en Josh en Jaden zijn gespeeld door Jorge Blanco <3 

eet een donut een wees cool met een walvis

Adopted by One Direction- on HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu