Öldü

339 13 0
                                    

Çok geçmeden ayıldım ama kalkamiyordum.Tek duyduğum şey dayak sesleri ve iki el silah sesiydi. Daha sonra dayanamadım ve tekrar bayılmışım. Gözümü hastane de açtım. Yanıma meltem ve duru geldi. Arkadan da savaş ve levent.

M: Canım nasılsın ne oldu?

A:Iyiyim. Kafeden çıktım. Giderken bir adam kafama silah dayamıştı. Sonra başımda bir acı hissettim sonra da dayak ve silah sesleri geldi. Şeyyy bunlardan tilkinin haberi var mı?

L: Aylin şey oldu ya aylin tilki vuruldu. Ben o an yıkıldım. Olabilir miydi tilki benim için hayatını tehlikeye atabilir miydi?

A: Lütfen beni ona götürün.

D:Aylin sakin ol.

S: Doktor dinlenmeni söyledi.

Ben hiç birini dinlemedim. Tek bildiğim tilki nin yanına gitmem gerektiğiydi. Bende kalkmaya çalıştım. Kızlar beni böyle görünce yardım etti. Tilki yoğun bakımdaydi. Cama yaslandım ona baktım ağlıyordum. Doktor içerden çıktı.

D: Aylin hanım dinlenmeniz lazım.

Ben bunu duymamıştım. Doktor hanım durumu nasıl?

D: Kritik her şeye hazırlıklı olmalısınız.

O an yıkıldım yere çömeldim ve ağlamaya başladım.Kızlar beni kaldırdı. Neden bilmiyorum ama beni ona bağlayan birşey vardı. Daha sonra onu görmek istedim. Sonra doktor izin verince yoğun bakım odasına girdim. Onu öyle görünce içim acıdı neden böyle olduğumu bilmiyordum. Yanına oturdum elini tuttum(sonuçta arkadaşım):

Tilki lütfen uyan benim yüzümden bu haldesin keşke ben vurulsaydım da sen bunları yaşamasaydın. On an tilkinin kalp ritmini kontröl eden alet durdu. Olamaz tilki nin kalbi durmuştu. Ağlayarak doktor çağırdım. Beni dışarı çıkardılar tilkiye çıkarken tilki lütfen dedim.

Doktor elektro şok veriyordu ama işe yaramadı. Evet TİLKİ ÖLMÜŞTÜ.

Arkadaşlar eger yorum ve vote gelmesse bolumler kisa olucak. Bu watpatt deki ilk yazim her turlu yoruma acigim

Imkansız Aşk & AytilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin