cinayet🗡

21 0 0
                                    

hafif karanlık, ay ışığının ve müstakil evlerin ışıkları aydınlattığı yolda yürüyordum daha doğrusu  bedenimin verdigi yorgunlukla  sürüklüyordum . bu sokaklar çok tehlikeli olduğu söyleniyordu  ama  eve gitmek daha kısa sürer diye buradan gelmiştim. Hava yağmurluydu montumun kapşonunu başıma geçirip adımlarımı hızlandırdım.
"bırak beni,bişey bilmiyorum!" birimi vardı orada yoksa yanlış mı duydum.?
Hemen duyduğum sese dogru yürüdüm duvarın ardına saklanıp olanları izlemeye başladım . Uzun boylu siyah kapşon taktığı ve arkası dönük olduğu için yüzünü göremiyordum. Sıkıştırdığı orta yaşlarda olan bir adamı boğazına bıçak dayamıştı gördüğüm kadarıyla. "Bırak beni bisey yapmadım"
"Kes sesini kesmezsen ben keserim .konuş nasıl yaparsın "
Bi süre sessiz kaldılar ve kapşonlu çocuk hiç acımadan adamın boğazını kesti .O an ne yapacağımı bilemedim ben cinayete tanık olmuştum nasıl yapabildi bunu acımadan eğer gitmezsem beni de öldüre bilirdi. Adımlarımı sese çıkarmamaya özen göstererek çıkmaya çalıştım bu lanet yerden kahretsin! telaşla yerden kalkıp koşmaya başlarken o gözümün önünde katil olan çocuk başını çevirip bana bakıyordu gördüğüm kadarıyla .koştum koştum ara sokaklara girip izimi kaybettirmeye çalışıyordum ki sert biseye çarptım. Ne olduğuna bakınca o an korkudan buz kesildim .geri kaçıyordum ki kolumdan tutup duvara yasladı. "Ne gördün " kara gözleriyle nefret ve dehşetle bakıyordu. O an yaşadığım şokla sadece susuyordum. Tekrar daha çok bağırıp "sana diyorum ne gördün "...

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım okursanız saolun ve hatalarımı söylerseniz çok sevinirim hemde öğrenmiş olurum🌙❤inşallah  beğenirsiniz

🌙portakal çiçeğim🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin