İyi okumalar.^^
Bu..O adamdi.Dün çarpıştığım adam.Nasil yani o gercekten ögretmenmiydi?Hemde benim?Ben hala şaşkın bir şekilde onu izlerken Min ji'nin beni dürtmesiyle kendime geldim ve ayağa kalkip hocaya! selam verdik.Elindeki kitaplari masasina koyduktan sonra,ellerini ceplerine yerleştirerek,sinifa bir göz atti.Gözlerimiz buluştuğu an kaşları havalandi.Fakat sonra kendini toparlayarak,konustu."Sen yeni ögrencisin sanirim?" ayağa kalkip kendimi tanittiktan sonra tekrardan konuştu."Bende matematik ve sınıf öğretmenin Park Jimin.Oturabilirsin" Yerime oturduktan sonra gözlerimi onun dışında ki her yerde gezdiriyordum.İsmini bilmediğim bir öğrenci aralarindan konuştu."Bay Park umarım geçen sene oldugu gibi,okulun ilk gününden ödev vermezsiniz?"
Hafif gülümseyerek,kafasini iki yana salladi."Merak etme Min ho, ödev vermeyeceğim.Bu gün serbestsiniz." Siniftan sevinç çığlıklari çıkınca,Bay Park bana kisa bir bakis atip masasina oturdu.Bir süre sonra gözlerim istemsizce masasini baktiğinda,gözluklerini takmis,kitap okuduğunu gordum.Dogrusu gözlük ona yakışmıştı.Kafasini kaldirip bana baktiğinda,hemen gözlerimi cektim ve önümdeki defteri karalamaya başladim.Bir süre sonra tekrardan ona baktiğimda kitabini okuyarak,alttan alttan sırıttığını gördüm.Umarim ben ona baktiğim için gülmüyordur.Çünki rezil olmuştum.~~~~Zil çalmiştı.Ders boyunca Min ji ile konuşmustuk.Gercekten eğlenceli ve sevecen bir kizdi.Min ji ile kantine inip kendimize bir seyler aldiktan sonra,boş bir masaya geçip oturduk.Bir süre sonra masamiza uzun boylu,siyah saçli bir erkek oturdu.
"Nasilsiniz kizlar?" "İyiyiz Eun Woo.Sen nasilsin?" Demek ismi Eun Woo.Gercekten yakisikli çocuktu."İyiyim tesekkurler"Min ji'ye gulerek cevap verdikten sonra bana dönerek,elini uzatti."Merhaba ben Eun Woo" elini tuttum ve ağzimi açip ismimi soyleyecekken, benden önce davrandi."Sende Jessica'sin biliyorum" dediginde gulerek konustum."Memnun oldum Eun Woo" "Bende"
"Eun Woo biliyormusun Jessicanin ingilizcesi çok iyiymis.Yani bize sinavlarda ve ödevlerde yardim ede bilir" "Hah!sanki sen çalişsanda,çalişmasan da yüksek not almiyorsun?Jessica asıl bana yardim etmeli degilmi Jessica?" "Merak etmeyin.İkinize de yardimci olurum.Fakat Min ji kopya çekiyorsa,sen niye çekmiyorsun ki?" "O kopya çekmiyor çünkü" "nasil yuksek not aliyor peki?" Min ji hafif eğilerek konustu."Şey..Bay Jeon yani ingilizce öğretmenimizle sevgiliyimde" Min ji'in konusmasiyla yedigim tost bogazimda kaldi ve öksürmege basladim.Ne yani?iyi not ala bilmek icin mi sevgili olmuştu? Dayanamadim ve sordum."iyi not almak icin mi sevgii oldun?"Min ji benim konusmama goz devirirken,Eun Woo kahkaha atti."Tabiki de hayir.Gerçek aşk onlarin ki"Eun Woo açiklama yaptiğinda derin bir "ohh" çektim.Bir an Min ji'ni hocayi ayartan sürtük kizlardan biri zann etmistim.Aptal kafam!!"şey..Min ji ben ozur dilerim.Yalnis anladim."Min ji bana bakip"bos ver unuttum gitti"dediğinde güldüm.Bu kiz gercekten iyi kalpliydi."Peki bunu okul müdürü biliyormu?" Dedigimde Eun Woo konustu"Okulun sahibi Bay Park'in babasi.Bay Jeon'unda dayisi.Bu yüzden sorun yok"~~ Okul bitmişti.Min ji ile Eun Woo'yla vedalasip,eve dogru yurumeye başladim.
Bir süre sonra arkamda araba sesi duydum.Adimlarimi hizlandırdikça araba daha da hizli sürmeye başladı.En sonunda yerden bir taş aldim ve arkami döndüm.Tam aticakken,arabanin camindan bana bakan Bay Parki gormemle oldugum yerde kaldim.O beni mi takip ediyordu?!"Hey!sakin ol ufaklık benim"Aish!yine ufaklık diyor ya! "Ben ufaklık değilim!!" Bay Park kaşlarini çatip ,bana bakti."Sen az önce öğretmenine bağırdin mi?" "Şu an okul sınırları içerisinde değiliz.Yani benim öğretmenim sayilmazsiniz.
Hem siz beni mi takip ediyorsunuz?"sorumu bitirir bitirmez "Bay ukala"kahkaha atmaya başladi.Hayir anlamiyorum.Çok mu komik?
"Seni neden takip edeyim öğrenci?bana söylemek istediğin bir şey var mi diye sorucaktim?" "Neden size bir sey söylemek isteyeyim ki?" Arabasindan inerek,gelip önümde durdu.Ellerini ceplerine yerleştirerek,"bana bir özür borçlusun"dedi.Bu sefer kahkaha atan taraf ben olmustum.Ne?ondan özür dilemek mi?daha neler?"Neden özür dileyecekmisim?" Tek kaşını kaldirarak konustu."Dün bana söylediklerini hatirliyormusun?" Bir sure dusundukten sonra cevapladim."evet hatirliyorum" Dudaklari yukariya doğru kıvrıldı."Güzel.O zaman özür dile" "Hala anlamiyorum.Neden sizden özur dileyeyim?" Kaşlarını çatarak konuştu."Gerçekten anlama kıtlığın mı var senin?dün bana bağirdin,yani öğretmenine." "Öncelikle dün ben sizin benim öğretmenim olduğunuzu bilmiyordum.Hem orda ben hakliydim.Siz gelip,bana çarpmıştınız Bay Park" Üzerime dogru bir adim attiginda bende bir adim geriledim."Okul sinirlari içerisinde değiliz.Neden bana Bay Park diyorsun Jessica?"sesi oldukça etkileyici çıkmıştı ve ilk kez bana ufaklik degilde adimla hitap etmisti.Üzerime daha cok eğildiğinde,kafamı başka yöne çevirdim.Hizli nefes alış verişleri boynuma değiyordu.Gözlerine tekrardan baktigimda,beni izledigini gördüm.Kalbim hic olmadiğı kadar,hizli atiyordu.Gözlerim istemsizce dolgun dudaklarina kaydiğinda,dilini dudaklarinin üzerinde gezdirerek,ıslatti.Kendine gel Jessica!!o senin öğretmenin!!kafami iki yana salladim ve gözlerimi ondan cektim.
"B-benim gitmem gerek"kendime gelerek ondan uzaklaştım ve hızlı adimlarla yanindan ayrildim.Az önce ne olmuştu öyle?neden öğretmenimle bu denli yakinlaşmıştım?Kafam çok karışıktı.
Bir bölümün daha sonuna geldik.Beğenmeyi ve oy vermeyi unutmayin lütfen.Bu arada bir günde 2 bölüm attim.
SARANGHE ARMY♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher Park Jimin
Aventura"neden önüne bakmıyorsun ufaklık?" dedi.Hey!o bana az önce ufaklık mı dedi.?"pardon ama siz bana çarptınız. Ben öylece duruyordum ve Ayrica ben ufaklık falan değilim"Karşımdaki kişi kahkaha attiginda ona gıcık olmadim degil.Fakat gülerken kisilan g...