This is the broken pieces that puzzled on my thought.
Be ready to be a masterpiece for this-so-called-puzzle.
BEST-OF-LUCK!
ALL OF THIS BEGINS WITH " BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM"
-----
" EMMA , cepat la sikitt ! " Anne tarik hujung baju aku perlahan.
Eleh minah ni cakap macam nk jerit satu padang tau ! Kita ni kat sebelah dia je pun.
Aku membalas pandangannya sekilas.
"Hang pasaipa ni ? Tiberr je ? Demam ke? " Aku buat muka blur.
Tangan dibawa naik ke dahinya yang flawless gituu. #Gaya orang dulu-dulu suka buat cara nak check kita ni betul ke tak.. haaaa.
Anne cekak pinggang dia.
"Oi budak kau tau tak esok kau nak lawan hoki peringkat kebangsaan? Dahtu tak reti-reti lagi nak berlatih kee? Ingat ilmu kemahiran ni jatuh dari langit ke haa? " cukup satu nafas dia hambur semuanya.
WOW-great-job-Anne.
Aku pandang Anne macam nak bunuh..
aku koyak sengihan aku selamba.
" Aye aye captain ! " aku rangkul tanggannya seraya membawa dia ke padang!
LETS RXCK THE FIELD !
--
jeda.
sunyi.
tanpa hilai tawa anak-anak samp -- ( SEKOLAH AGAMA MENENGAH PUTRAJAYA).
" Anne kenapa kita je mane lagi ahli lain?"
" Taktau la ma " dia angkat bahu.
Anne passing bola then tahan dengan kayu hokinya.
She's good in any activities in our school.
we called her ; SUPERWOMAN
si jaguh sukan hehehe.
aku membuang pandanganku kearah langit
SO-BLUE-YET-DARK
langit macam nak hujan je. bahaya tau kalau duduk kat tempat yg lapang time-time camni.
Aku termenung sendirian menghadap bola hoki d hadapan ku.
I wish if they are here...
"Emma , look at this! " superwoman bermata hazel itu menarik hujung bajuku kasar sambil menunjuk kearah pokok asam dihadapan kami.
Mata ku meliar ke arah pokok di hadapan ku ini " there's nothing..." aku pandang pokok itu sekilas sebelum...ada kedengaran bunyi krek di atas pokok itu... "..there .."
YOU ARE READING
Untold
Short StorySometimes imagination kill us. Jadi kita putar ia. Let your imaginary be your sweet escape. And for Emma, her imagination was not a regular imaginary. Instead, dia gembira. Kadang-kadang kita takmampu nak zahirkan perkataan yang kita sangat ingin un...