- przyjdą

389 21 18
                                    

** piątek**

Pov Casha

Wstałem rano i zeszłem na śniadanie, które  robiła mi mama

- hej - powiedziałem i usiadłem przy wyspie

- no hej - powiedziała mama i podała mi talerz z naleśnikami.

- dziękuję mamo - powiedziałem i zabrałem się  za jedzenie

- proszę - odparła mi mama i odeszła

Po chwili przyszedł Maverick który też  zaczął jeść, ja gdy skończyłem jeść  poszłem umyć ręce a potem do pokoju  ubrać się.

Wziąłem czerwoną koszulkę z napisem Trasher i do tego białe dżinsy  z przetarciami. Szybko  poszłem się  przebrać  i czekałem na nauczyciela.

Po moich lekcjach xd, poszłem na dół  aby zjeść  obiad gdy już  go zjadłem spojrzałem na telefon aby zobaczyć  która godzina była 15:30 więc napisałem szybkiego sms do Emily.

Pov Emily
Wstałam rano podeszłam do szafy i wyciągnełam  z niej białe dżinsy  z wysokim stanem i czarną  bluzę.

Potem poszłam zjeść  śniadanie, czyli bułki a gdy już  zjadłam poszłam zrobić  makijaż  i wyprostować  włosy.

Gdy już  zrobiłam te wszystkie czynności, zeszłam na dół do przedpokoju, nie brałam kurtki bo było mega ciepło więc  ubrałam szybko białe nike i wyszłam.

Od razu przed domem skapnełam się  że  nie mam torby, więc  się  wróciłam.

Po wszystkich skończonych  lekcjach poszłam do domu jak zawsze, rodziców  nie było więc  okej ale trochę  czułam się  samotna, gdy nagle dostałam sms na wiadomościach

Cash❤
Hej jesteś  w domu?

Emily❤
Hej tak

Cash❤
Mogę  wbić?

Emily❤
Jasne

Później nikt nie odpisał, pomyślałam że  skoro Cash wpada a ja jeszcze nic nie jadłam to zrobię  naleśniki.

Po 10 minutach usłyszałam dzwonek więc  krzyknęłam  proszę i po chwili koło mnie pojawił się  Cash

- no hej - powiedziałam

- hej - odpowiedział i pocałował mnie co odwzajemniłam- co robisz ?

- naleśniki

- mmm - powiedział

A ja tylko się  zaśmiałam,po 20 minutach były naleśniki z nutellą.

Ja zamiast na krześle  przy wyspie, usiadłam na wyspie i wsuwałam naleśniki, to samo robił Cash, gdy skończyłam  miałam brudny policzek z nutteli.

Więc  chciałam  iść  go wytrzeć, więc  zeszłam z wyspy i wytarłam swój  policzek

- idziemy do mnie do pokoju  ? - zapytałam

- jasne - powiedział  Cash i ruszyliśmy po schodach.

W pokoju wyłączyliśmy  sobie na laptopie netflixsa i oglądaliśmy film.

Po 2 godzinach wrócili  moi rodzice akurat gdy film się  skończył

- ej Cash idę  się  przywitać  - powiedziałam i zeszłam na dół

Nienawidzę tego że Cię kocham! Cash Baker   ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz