netizenbuzz.blogspot.com

159 10 4
                                    

[SÖYLENTİ] Flores Entertainment erkek grubu mu çıkarıyor?

[+374, -48] Birkaç gündür böyle bir dedikodu dolanıyor, işin aslını bilen var mı?

[+845, -284] Ortada böyle bir şey varsa bile açıklamak için Girls On Top'ın çıkış yapmasını bekleyeceklerdir.

[+29, -8] Şirketler eskiden popüler olmak için ilk önce erkek grubu çıkartırdı ama artık kız grupları daha çok konuşuluyorㅋㅋㅋㅋ Devir değişti.

[+48, -494] Eugene biricik kız grubuyla istediği patlamayı yaratamadı galiba~ㅋㅋㅋ

[+395, -93] Hangi şirket olduğu umrumda değil, artık çıkış yapan grup haberleri görmek istemiyorum. Sektör yeterince dolu zaten farkında değil misiniz?

[+2948, -385] Benim amcam Flores Entertainment'ta söz yazarı olarak çalışıyor, ona böyle bir şey olup olmadığını sorduğumda şirketin en başından beri hem kız hem de erkek grubu çıkarmayı amaçladığını söyledi.

[+74, -9] Bir saat sonra Girls On Top'ın albüm kapağı yayınlanacak, doğruluğundan emin olmadığınız söylentilere kafa yoracağınıza kızlara destek olaanıza.

[+584, -37] Eugene'in amacı hayallerine ulaşamamış stajyerlerin çıkış yapmasını sağlamak olduğundan bir erkek grubu çıkaracak olması hiç de şaşılacak bir şey değil. Birkaç ay sonra da karma grup çıkarır belki.

[+94, -28] Eugene bütün servetini çöp stajyerlere harcamakta kararlı gibi. Sadece çocukları için üzülüyorum.

[+384, -1] Pes artık, insanlar kadının anneliğini bile sorgulamaya başlamış. Nereden nereye getirdiniz konuyu?

top line [bgxaf]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin