Glass (Spoiler Free)

16 1 0
                                    

Όχι σπόιλερ, εδώ οκ;

Ένιωσα την ανάγκη να βγάλω ένα Spoiler Free αυτής της ταινίας για όσους δεν την έχουν δει και θέλουν να μάθουν πως ήταν. Το κανονικό review ήταν με Spoiler γιατί είναι αδύνατο να μιλήσεις για αυτή τη ταινία χωρίς Spoiler. Μα θα προσπαθήσω.

Όπως έχετε δει στο Spoiler Review, της έχω βάλει ένα 8/10 χωρίς το "θα αρέσει τρελά!!!", γιατί δεν άρεσε τρελά. Αντικειμενικά της αξίζει ένα 7,5/10 και εγώ σαν θεατής της βάζω 8,5/10,επειδή απόλαυσα το 85/100 της ταινίας. Ο βαθμός που έβαλα τελικά ήταν ο ακριβώς στη μέση αυτών των δύο, το 8/10.

Θεωρώ αυτή την ταινία πάρα πόλη καλή. Απλά τα τελευταία 15 σχεδόν καταστρέφουν την υπόλοιπη ταινία, κυριολεκτικά. Ένα twist παίρνει μέρος που ακυρώνει ότι είδαμε ως τώρα και κάνει την περασμένη 1ωρα και 45λεπτα...μη απαραίτητη. Εμένα το twist μου άρεσε, απλά η εκτέλεση του ήταν οκ και το γράψιμο...meehhh....

Όλη η άλλη ταινία. Εξαιρετική βασικά. Αν εξαιρέσεις πολύ λίγα σπαστικά expotition και λίγους κακογραμμένους διαλόγους, αξίζει ένα 9/10. Τα τελευταία 15 λεπτά της ταινίας είναι σεναριακά μέτρια με τρία twist (το πρώτο και το τρίτο πολύ καλά, το δεύτερο είχε τα θέματα) που έρχονται πολύ γρήγορα και παρόλο που ικανοποιούν τα των χαρακτήρων, καλύπτονται από την μεγάλη αποκάλυψη της ταινίας, το δεύτερο twist, που μου άρεσε σαν ιδέα πολύ, μα ο τρόπος με τον οποίο ήταν γραμμένο, το έκαναν να φαίνεται μη-ρεαλιστικό και λιγο goofy, θα έλεγα.

Θεωρω το πρώτο act εξαιρετικό, με Willis και mcAvoy να δίνουν όλο τους τον εαυτό στο σκηνοθέτη, του οποίου το όραμα ειναι τόσο μαγευτικό και τοσο properly done που σκέφτεσαι πως δεν τον αποκαλούσαν άδικα "επόμενο Spielberg"

Το δεύτερο act είναι το ίδιο καλό με το πρώτο, απλά με θεματάκια στο γράψιμο, διαλόγους και λοιπά.

Ειλικρινά φταίει απλώς το τρίτο act και όλη η messy και μη ρεαλιστική (μιλάω για το δεύτερο twist) εκτέλεση του. Υπάρχει και μια σκηνή που απλά θα περιγράψω ως "απαράδεκτη" και "χωρίς δικαιολογία τόσο κακή".

Το μεγαλύτερο μου θέμα ήταν το τέλος της ιστορίας του Bruce Willis. Ο κάθε χαρακτήρας στο τέλος της ταινίας φτάνει κάπου και κλείνει η ιστορία του. Το κλείσιμο της ιστορίας του Bruce Willis είναι ένα από τα χειρότερα που έχω δει σε χαρακτήρα. Τολμώ να πω το πιο anti-climactic τελος που μπορείς να δώσεις σε χαρακτήρα.

Ναι από ότι φαίνεται σχεδόν όλα τα προβλήματα βρίσκονται στο τέλος της ταινίας. Έχει και κάποια μίνι plot holes που συζητώ πιο αναλυτικά στο spoiler review μου. Αν την δείτε θα την απολαύσετε στα σίγουρα και μπορεί να μην σας ενοχλήσει τόσο το τέλος, ή μπορεί ακόμα και να σας χαλάσει όλη τη ταινία. Αυτό θα το κρίνετε εσείς.

Υ.Γ.:Πραγματικά πληγώθηκα από αυτή τη ταινία μέχρι που την είδα για δεύτερη φορά . Τότε πολλά πράγματα έφτιαξαν. Είναι από τις ταινίες που πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον δύο φορές για να δεις τα πάντα, να μην έχεις απορίες, οπότε ικετεύω όποιον την δει να την ξανά τσεκάρει, θα φτιάξουν πολλά πράγματα για την γνώμη σας για την ταινία!

(Horror) Movie ReviewsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora