37.Bölüm

11.1K 1.2K 591
                                    

(Taehyung)

Şaşkınlıkla bir süre daha Se Mi'ye bakmaya devam ettim. Aradan geçen yılların ardından alımlı ve güzel görünüyordu.

"Merhaba Se Mi" diyerek uzattığı elini tuttum ve kısa bir selamlaşmanın ardından elini ilk çeken kişi oldum.

Her ne kadar aramızda yaşanmışlıklar olsa da açıkçası arkadaş olarak bile görüşmek istemiyordum ve çalıştığım yere gelmesine bir miktar kızmıştım.

"Buraya nasıl geldin? Arkadaşım diye kendini tanıtarak içeri girebileceğini sanmıyorum."

Se Mi'nin yüzünde küçük bir tebessüm oluşurken, odamın hemen yanındaki boş odayı gösterdi.

"Bu birime savcı olarak atandım. Ekip lideri olduğunu öğrenince ilk seninle karşılaşmak istedim."

Se Mi'nin eğitimi için beni terk ettiğini düşünürsek bu süre zarfında kendini oldukça geliştirmiş ve genç yaşında iyi bir mevki elde etmiş olmalıydı.

"Öyleyse ekibe hoşgeldin."

Sıcak olmaya çalışarak tebessüm ettim ardından ona iyi şanslar dileyerek odama doğru ilerledim.

Aslına bakılırsa ona karşı bir şey hissetmiyor oluşumun yanısıra herhangi bir kırgınlığım da yoktu. Benim için diğer insanlardan bir farkı da yoktu fakat yine de samimiyet kurmanın gereksiz olduğunu düşünüyordum.

Masama geçip, Seo Han Gyu ile alakalı belgeleri önüme yığdım.

Seo Han Gyu'yu konuşturamayacağımızdan, olayı tamamen ekibimle çözmeyi planlıyordum. Kurtarılan kızlar da yardımcı olabilecek bazı şeyler söylerse belki daha da kolay olurdu.

"Komiserim!"

"Gel, Jungkook!"

Kapının önünde duran Jungkook içeri geçerken, elimdeki dosyaları gösterdim.

"Yeni savcıyı da dava hakkında bilgilendirmemiz gerekecek. Ben kurtarılan kızlarla görüşmeye gideceğim. Sen olay hakkındaki tüm detayları anlatmalısın."

Jungkook başını usulca sallayıp belgeleri elimden aldı ve bir duraksama yaşayıp yeniden bana döndü.

"Yeni savcının eski sevgiliniz olduğu doğru mu?"

Kaşlarım çatılırken bu gereksiz bilgiyi kimin verebileceğini düşündüm.

"Yoongi, eceline mi susamış?"

Jungkook gülümseyişini bastırırken gözlerimi devirdim.

"Ji A'nın kulağına gitmesin, bu saçma meseleyi dillendirmeyin."

Jungkook izci sözünü anlatan bir işaret verip odadan ayrılırken arabamın anahtarlarını alıp cebime attım.

Seo Han Gyu yüzünden psikolojik tedavi görmeye başlayan kızlarla görüşmeye gidecektim bu bağlamda ekibimizde bir de psikolog olarak birine ihtiyaç duyduğumu söyleyebilirdim.

........

Birkaç saat sonra birime döndüğümde aklımdaki soru işaretlerini bir miktar açığa kavuşturmuştum.

Kurtarılan kızların üçünün de iyi olması ve beni görür görmez neredeyse boynuma atlayıp teşekkür etmeleri işime bir kez daha aşık olmamı sağlamıştı. Öğrendiğim bilgiler ise cabasıydı.

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin