HOOFDSTUK 10

224 3 0
                                    

Niels en May stoppen met zoenen en blozen. he he hebben we nu? stottert Niels. Niemand heeft verkering gevragen. zegt May eigenwijs. Niels zegt: wil je mijn vriendin zijn May? ja! zegt May. Niels en May zoenen weer. Niels zegt daarna: was dat duidelijk genoeg om te laten zien hoeveel ik van je hou? May zegt eigenwijs: probeer het anders nog eens! Niels glimlacht en zoent May weer. ja dat is duidelijk! zegt May. Niels en May lachen en lopen hand in hand terug naar de rest. wow wat is daar gebeurt? uhm te veel zegt May. de manager roept: jongens komen jullie terug we gaan eten want zoals jullie wisten aten we hier. ja is goed we komen zo roept Niels. zullen we vragen of May en Cheryl mee mogen eten? vraagt Niels. omg ja! zegt Max. ja leuk! zeggen de meiden in koor maar wat moeten onze ouders dan doen? misschien kunnen die ook wel mee eten zegt Max. wacht hier kiddos zegt Niels. Niels loopt naar de manager en vraagt of er 4 extra mensen kunnen mee eten. ja hoor zegt de manager wie? uhm mijn vriendin, max zn halve vriendin, en hun moeders. wacht wat zegt de manager. er valt hier heel wat uit te leggen je weet dat het goed gekeurd moet worden en dat Fource niet zomaar aan een vriendin mag beginnen. sorry maar ze is echt heel leuk en het klikte meteen! en met Max hetzelfde! oke dan vooruit zegt de manager. omg dankuwel! zegt Niels ik ga ze halen! Niels rent terug en komt ze halen. de meiden gaan eerst naar hun moeders en vragen ze om mee te komen maar ze hebben niet gezegd waarom. de moeders zien het eten en zeggen oh leuk! ze gaan zich voorstellen aan de manager. komt u zitten zegt de manager. Niels en May gaan naast elkaar en Max en Cheryl ook. dan zegt Cheryl: ohja mam ik en Max vinden elkaar leuk en misschien kan het iets worden. oh wat leuk zegt de moeder van Cheryl. daarna zegt May: ohja en ik heb verkering met Niels. wacht wat zegt de moeder van May. Niels loopt naar May haar moeder en stelt zich netjes voor. ik ben Niels uw nieuwe schoonzoon. iedereen begint te lachen. nouja oke dan! zegt de moeder van May. het eten word ondertussen door de manager op tafel gezet: spaghetti met gehaktballetjes en als einde een toetje naar keuze tussen: boomstammetje ijs of waterijs. eet smakelijk zegt iedereen tegen elkaar.  na het eten moet Fource weer met de manager mee. ohja schat zegt Niels tegen May. hier heb je mijn nummer. Niels geeft haar een briefje met zijn nummer er op. app me als je thuis bent zegt Niels. ja doe ik schat i love you! zegt May en geeft Niels een afscheidskusje. Max zegt tegen Cheryl: je appt me als je thuis bent toch? ja zegt Cheryl. en we spreken snel af! tuurlijk zegt Max en ze geven een knuffel. daarna stappen de jongens in de auto bij de manager en zwaaien. de meiden stappen ook in de auto en rijden naar huis...

WE HAVE THE FOURCE!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu