9.bölüm

384 30 2
                                    

      2 gün o yoğun bakım ünitesinin orda bekledim. Nazlı uyanacaktı bunu biliyordum. Ama uyanmadı.nazlıyı normal odaya almışlardı. Nazlının yanına gittim ve.
A-) Nazlı aşkım uyan lütfen kızımıza bana bunu yapma lütfenn. Hadi kalk kızımız annesini istiyor. Sana ihtiyacı var. Nazlı aşkım nolur uyan....kapı açıldı ve hemşire geldi.
H-) Ateş bey artık çıkmanız gerekiyor.
A-) Tmm. Korkma Nazlım hadi uyan artık... Dedim ve odadan çıktım. Dışarıda Yamaç vardı. Onu çok kırdım biliyorum ama yapacak bişi yok.
Y- ateş iyyimisin
A- iyiyim.
Y - sen eve git dinlen biraz istersen.
A- hayır Nazlı uyanana kadar burda kalcam.
Y- ateş ben gerçekten böyle olsun istemezdim.
A...
        Hemşire koşarak odadan çıktı.
A- noluyor noldu Nazlı iyimi
H- gözünüz aydın Nazlı hanım uyandı
A- ohhh çok şükür görebilir iyim.
H- blm doktoruna sormamız lazım. Ben doktoru çağırmaya gidiyorum.
      
         Hemşire doktoru çağırmaya gitti. İçimde kelebekler geziniyodu sanki sevinçten deliye döncektim.nazlım uyanmıştı.
Y ateş gözün aysın.
A... Gel buraya
      Yamaçla uzun uzun sarıldık onu çok üzdüm ama...doktor içeri girdi muane etti ve dişarı çıktı.
A - görebilirmiyim.
Y- tabi buyurun
A- Nazlı nazlı iyimisin aşkım.
N- ateşş kızım kızım o nerde nasıl ona bişi olmadı demi
A- hyr hyr ona bişi olmadı o gayet şağlıklı. Nazlı ben çok korktum. Sana bişi olacak diye çok korktum. Seni kaybedicem diye çok korktum.
N- senin yakandan o kadar kolay düşcemimi sandın ateş acar... Kıkırdayarak
A - düşme zaten
N- ateş ben kızımı görmek istiyorum.
A - tmm doktorla konuşıyım.
         Doktorla konuşmaya gidiyordum.senayı gördüm.
S ateş konuşalımmı biraz.
A...
S- ateş dinle
A...
S- ateşş
A-...
       Onunla uğraşmıycaktım. Onun cezasını sonra kesicektim hemşirenin yanına gittim ve Nazlının bebeği görmek istedini söyledim. Hemşire bebeği nazlının odasına doğru. Çıkrtdı. Bende yanındaydım. Çok tuaf oldum. Nazlının gözlerinden yaşlar akıyordu.
N- bu bu bu bizim İ şimdi... Dedi kekeleyerek.
A - evet bizim
N çok güzel
A- dimi.
         Sevdiğim kadın uyanmıştı.bebeğimiz doğmuştu.benden mutlusu varmıydı şuan. Nazlı bebeğinizi öpüp kokladı. Sonra bana bakarak.
N- ateşş adı ne olacak
A- bilmem sen söyle.
N- hayırr bu kararı beraber verelim
A- peki o zaman Bi öneri sun.
N- tmm mesela meselaa. Doğa, ayra,mina, nehir... Yani büsürü var. Aslında.
A - hmm düşünüyüm. Nehir...
N - tmm olurr
A- ee ben o zaman kimlik falan çıkartıyım.
N - ateş gitme sen burda kal başka biri gitsin çıkarsın.
A- tmm.
       Birkaç tel. Görüşmesi yaptıktan sonra Nazlının yanına döndüm. Odaya girdim ve benim arkamdan Yamaç girdi.
Y- şey ben Bi nazlıyı görüyüm derdimde.
A...
N- hoşgeldin Yamaç.
Y - hoşbulduk. İyimisin
N- iyiyim
Y- o bebek şeymi
A- evet dedim gülümseyerek.
Y- sevebilir miyim.
N- tabiki
      Yamaça baba olmak çok yakışcaktı. Ama o kadından değil başka birinden olmalıydı. Olan olmuştu aslında ama yapacak bişi yok.
N - eee ben çok sıkıldım eve gitmek istiyorum.
A-. Olmaz güzelim doktor izin vermez.
N- yaa ateş ben gayet iyiyim eve gidiyim nolur.
A- Nazlı saçmalama beni sinirlendirme. Yüz verdik astarını isteme. Yeter otur oturduğun yerde...dedim ve odadan çıktım. Çok sinitlenditmişti Nazlı beni. Ona her baktığımda, o her konuştuğunda sevgi geliyordu aklıma o da bulutu doğurduğu zaman aynısını demişti...
       Nazlıdan
Ateş odadan sinirlice çıkmıştı. Bana neden bağırdı anlamadım. Tmm biraz ısrar ettim ama... Bunları düşünürken gözlerimden yaşlar akıyordu. Yamaç yanıma oturup beni teselli etmeye çalışıyordu ama beni kimse teselli edemezdi...
            Nasıl buldunuz arkadaşlar. Biliyorum uzun zamandır atmadım ama çok meşgüldüm. Bu sene lgs olduğu için hocalar sürekli üstümüze düşüyorlar. Ödevler, denemeler, sınavlar falan derken anca atabildim... Nolurrr oylayın yorum yapın sizleri çoooook seviyorum. Elimden geldiği kadar atmaya çalişcam.

         Çukurda sena öldü. 😭😭😭İzlerken ağlamamak için kendimi zor tuttum.
       
        Siz izledinizmi nası buldunuz?

            Ateş geldiii🤗🤗çok mutlu oldum.

         Nası buldunuz yeni bölümü.

Gerçekler Acıtır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin